مدیرکل آموزش و پرورش چرداول گفت: با توجه به آسیب پذیری خانواده ها از کرونا ووضعیت معیشتی مردم در مناطق روستایی وشهری، تعدادی از دانش آموزان از داشتن تبلت محروم هستند که با کمک خیرین توانستیم تعداد 7 دستگاه تبلت تهیه و در اختیار این عزیزان قرار دهیم.
کد خبر: ۹۲۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰ 20 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ زمانی گفت: در سالهای گذشته اقدامات خوبی در زمینه تعمیر و یا ساخت مدرسه در سطح شهرستان صورت گرفته است و در حال حاضر 3 مدرسه در بخش زاگرس و یک مدرسه نیز در آسمان آباد در دست اقدام است.

وی ادامه داد: بیش از 300 دانش آموز در مناطق محروم از داشتن تبلت محروم هستند که با کمک خیرین 50 تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است .

زمانی درخصوص اقدامات صورت گرفته در سطح مدارس شهرستان گفت: تاکنون 132 کیلوگرم گوشت قرمز از طریق خیرین به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است. 90 کیف و 90 پک آموزشی که میانگین ارزش هریک 500 هزارتومان می باشد و همچنین اموزش رایگان کنکور آموزشی به 600 دانش اموز پایه 12 که هزینه آموزش هر دانش آموز 1800 هزار تومان می باشد از جمله اقدامات صورت گرفته برای دانش آموزان می باشد.

وی اظهار کرد: با کمک خیرین چند مدرسه بازسازی و ساخته شده است  از جمله مدرسه درچپی با 50 درصد پیشرفت فیزیکی و مدرسه زیرتنگ بیجنوند که به زودی ساخت آن شروع خواهد شد.

وی گفت: متاسفانه اینترنت در بعضی مناطق ضعبف است و دانش آموزان مجبور به رفتن روی تپه ها و مکان بلند می باشند.

فرماندار چرداول نیز گفت:چرداول 10 ماه است درگیر کرونا شده است و مشاغل بسیاری تعطیل شدند  و وضعیت معیشت مردم بسیار سخت گذشت که خوشبختانه با کمک مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی توانستیم از وضعیت قرمز خارج شویم.

فتاحی اظهار داشت: مدارس نیز از این قاعده مستثنی نبودند و با توجه به خطرات کرونا نیاز به آموزش غیر حضوری شد که باعث شد دانش آموزان مناطق محروم در تهیه تبلت با مشکل مواجه شوند.

وی ادامه داد:خوشبختانه تا کنون با کمک خیرین چندین دستگاه تبلت در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است تا آنها نیز بتوانند از آموزش آنلاین همانند سایرین استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار