سرپرست آموزش و پرورش میامی خبر داد:
سرپرست آموزش و پرورش میامی از تلاش در راستای تهیه تبلت برای دانش آموزان محروم شهرستان خبر داد و گفت: با کمک خیران نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان برای این منظور جمع آوری شده است.
کد خبر: ۹۲۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 20 December 2020

جمع‌آوری۱۵۰میلیون تومان برای خرید تبلت دانش آموزان نیازمند میامی

به گزارش تابناک سمنان علی اصغر وحیدی صبح یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه ۲۵ میلیون تومان از همکاران آموزش و پرورش و بیش از ۱۲۰ میلیون تومان نیز از ادارات و خیران مختلف مانند صنعت معدن تجارت شهرستان، دیگر نهادهای اجرایی و فرهنگی و مردم برای خرید تبلت ویژه دانش آموزان محروم شهرستان جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه نیک‌اندیشان میامی نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان کمک نقدی برای خرید تبلت ویژه دانش آموزان محروم شهرستان پرداخت کردند، ابراز کرد: با این مقدار پول تعدادی تبلت تهیه شده که از امروز بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش میامی با بیان اینکه متأسفانه برخی از تبلت‌ها در برخی نقاط دیگر سر از بازار درآورده‌اند و لذا یکی از چالش‌های پیش رو شناسایی نیازمندان واقعی در این حوزه است، بیان کرد: تهیه این تبلت‌ها برای خانوار نیازمند، می‌تواند فرصت تحصیل را در اختیار دانش آموزان محروم قرار دهد.

وحیدی در دومین بخش سخنان خود درباره بهسازی مدارس شهرستان میامی، گفت: در زمینه امور پشتیبانی مدارس بیش از ۱۰ هزار مترمربع ایزوگام برای بهسازی سقف مدارس شهرستان به خصوص در مناطق روستایی انجام شده است همچنین آموزش و پرورش شش هزار و ۴۰ متر نوسازی مدارس را تقبل کرد که چهار مترمربع از آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه تجهیز گرمایش نوین نیز در ۳۵ مدرسه میامی در فاز نخست آغاز شده است، تاکید داشت: شوفاژ، پکیج و لوازم گرمایش کم خطر برای مدارس شهرستان تهیه شده و بجز دو روستا که دانش آموزانی در حد سه الی چهار نفر در مابقی مدارس این تجهیزات نصب شده و یا در حال تجهیز است تا بتوانیم ایمنی مناسبی را برای دانش آموزان میامی داشته باشیم همچنین باید گفت به زودی ۱۰۰ درصد مدارس شهرستان میامی از بخاری‌های نفتی خالی می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش میامی با بیان اینکه چهار هزار متر مربع آسفالت مدارس نیز در شهرستان انجام شده است، ابراز کرد: این طرح در روستاهای حق الخواجه و کردآباد و… با اختصاص اعتبارات خوشبختانه بهسازی و آسفالت شده‌اند و کارها در بسیاری از مدارس دیگر در حال انجام است. یکی دیگر از مشکلات آموزش و پرورش عدم جذب دانش آموزان به مدارس به خصوص در نردین است به طوری که در این روستا ۶۸ دانش‌آموز وجود دارد که ۵۰ نفرشان ثبت نام نکرده‌اند که آمار زیادی است.

وحیدی با بیان اینکه هماهنگی‌ها با ثبت احوال، خانه بهداشت و دیگر نهادها صورت گرفته تا آمار دانش آموزان و جمعیت را در اختیار ما بگذارند تا بتوانیم جذب ۱۰۰ درصدی دانش آموزان به مدارس را به خصوص در مناطق محروم و روستایی میامی داشته باشیم، گفت: این امر می‌تواند به ما کمک کند تا جامعه آگاه‌تری داشته باشیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار