پدیده شاندیز با همكاري انجمن اسكيت روي يخ هيات اسکیت خراسان رضوي و با نظارت فدراسیون اسکیت کشور و هماهنگی اداره ورزش و جوانان طرقبه شانديز دوره های استعدادیابی ورزش های روی یخ را برگزار می کند.
کد خبر: ۹۲۵۵۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 20 December 2020

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده، مهندس محسن کوهی مدیر عامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز گفت: با توجه به ادامه تکمیل فعاليت هاي پروژه پديده شانديز، پيست بازي هاي يخي مركز خريد این مجموعه بعد از اصلاح ساختارهاي فني و تاسيساتي دوباره راه اندازي شد.

 

وی با اشاره به اینکه اين مركز ورزشي و تفريحي در سطح 3 مركز خريد پديده شانديز واقع شده و در زمان افتتاح نخستين پيست يخي ايران به شمار ميرفت افزود: پیست پاتیناژ (ورزش های روی یخ) پدیده شاندیز داراي امكاناتي براي رشته هاي مختلف ورزشی روي يخ از قبيل اسکیت سرعت ، استقامت، هاكي ، هنرهاي نمايشي روي يخ و ورزش هاي مرتبط مانند کرلينگ مي باشد .

 

مهندس کوهی ادامه داد: در حال حاضر این مجموعه فعاليت خود را با رعايت بالاترين استانداردهاي ورزشي و پروتكل هاي ايمني و  بهداشتي از سر گرفته است و در نظر داریم دوره هاي استعداديابي را برای تشكيل تيم هاي ورزشي در رده هاي نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار کنیم.

 

مدیر عامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز هدف از برگزاری این دوره های استعدادیابی را پرورش نيروهاي مستعد در ورزش های مربوطه دانست و گفت: علاوه بر افزايش سرانه ورزش هاي عمومي در شهر شاندیز و استان خراسان رضوي، فضاي امن و پرنشاط براي تفريح و ورزش سالم شهروندان و خانواده ها فراهم می شود.

 

به گفته وی علاوه بر استفاده تفريحي علاقمندان از اين پیست یخي، می توان از این پیست در كاربردهاي حرفه اي نظير برگزاري دوره های آموزشی، مسابقات و آماده سازی های تیمی نیز بهره برداری کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار