استاندار کرمانشاه خبرداد:
استاندار کرمانشاه از زحمات و رشادت های پرستاران تقدیر و از ممنوعیت تردد از ساعت ۲۰ امشب خبرداد و گفت: امشب و فردا اصناف از ساعت ۱۸ تعطیل می شوند.
کد خبر: ۹۲۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 20 December 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند با ضمن تشکر و تقدیر از اعضای ستاد کرونا استان و گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س)و روز پرستار و تقدیر وتشکر از پرستاران اظهارکرد: قریب به ده ماه است که شاهد از خودگذشتگی و ایثار پرستاران و شهدای پرستار برای حفظ سلامتی هم وطنان هستیم که انشاالله در آینده مراسمی جهت گرامیداشت و تقدیر از آن ها برگزار می شود.

استاندار کرمانشاه افزود: امسال همزمانی شب چله و روز پرستار پیامی در بردارد،هرکس به رشادت و از خودگذشتگی های شبانه روزی پرستاران برای حفظ سلامتی مردم اعتقاد دارد و آنها را دوست دارد دورهمی ها و شب نشینی های شب چله را حذف کند.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اشاره مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی روند مبتلایان به ویروس کرونا و فوتی ها در استان کاهشی است و این موضوع به علت انسجام در استان و همکاری مسئولین و به خصوص مردم ایجاد شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

بازوند از همکاری نیروهای انتظامی،سپاه،بازرسین صمت،دانشگاه علوم پزشکی ،استانداری،اتاق اصناف،فرمانداران،مسئولین شبکه بهداشت استان و تمام مردم و اصناف که با وجود مشکلات اقتصادی قوانین را رعایت کردند، قدردانی کرد.

وی بیان کرد: طرح شهید سلیمانی در استان کرمانشاه پایلوت بود و امروز هم وزیر بهداشت در حضور رئیس جمهور روی نمودار کرمانشاه توضیحات لازم را ارائه دادند و قطعا باتوجه به اینکه شهید سلیمانی خود نماد مقاومت ملی بود طرح او نیز نماد و الگوی مناسبی است.

استاندار کرمانشاه گفت: از مسئولین مربوطه به خصوص فرمانداران و مدیرکل کار،تعاون و امور اجتماعی خواستار پیگیری موضوع مصوبه یارانه ۱۰۰ هزار تومانی کرونایی که به مدت ۳ تا ۴ ماه به قشر کم درآمد تعلق می گیرد هستیم تا افرادی که به هر علتی اسمشان از قلم افتاده ولی مستحق این مبلغ هستند را شناسایی و اقدامات لازم را به عمل آورند،بر اساس مصوبه ی دیگری که برای مجموعه های ورزشی که در بخش خصوصی احداث شده اند و اکنون به علت شرایط موجود کسب و کارشان تعطیل شده،ابلاغ شده حداقل ۸۰ و حداکثر ۹۶۰میلیون تومان وام ۱۲درصد یا تنفس ۶ماهه تا خرداد تعلق می گیرد که مدیرکل ورزش باید نسبت به معرفی این افراد اقدام کند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد:مورد دیگری که باید پیگیری ودر کمیته اجتماعی مطرح شود بحث تالارداران است که باید با حضور نماینده تالارداران،فرماندار و معاون سیاسی استاندار در این کمیته مورد بررسی قرار گیرد.

بازوند در پایان از تعطیلی اصناف در ساعت ۱۸ و ممنوعیت تردد در ساعت ۲۰ امشب و تحویل ۲۰ هزار ماسک موجود در هرسین به طرح حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: مدارس استان نیز در مناطق نارنجی و قرمز تا ۱۵روز دیگر تعطیل هستند و موضوع مهدکودک های استان مدنظر قرار گیرد،مراکز مشاوره طلاق و ازدواج هم در گروه ۱ قرار گیرد که انشاالله در این مدت حداقل شاهد طلاق نباشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار