رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کمیجان گفت: اصلاح هندسی و رفع نواقص نقشه‌های ۶۵ هزار هکتار از اراضی ملی این شهرستان انجام شد.
کد خبر: ۹۲۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 19 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،«حبیب فتحی » افزود: اجرای طرح کاداستر، اصلاح هندسی و رفع نقشه‌های سنواتی ۶۸ پلاک شهرستان کمیجان امسال انجام شده و پس از نقشه‌برداری و تهیه نقاط شمیم در سامانه کاداستر اداره کل ثبت اسناد ثبت و در مرحله اخذ سند تک برگی برای این اراضی قرار دارد.
وی ادامه داد: اجرای طرح تهیه نقشه کاداستر اراضی ملی شهرستان کمیجان با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال انجام شده‌ است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کمیجان یادآورشد: تهیه سند کاداستر اراضی ملی با هدف تثبیت حاکمیت دولت، رفع نواقص نقشه‌های قبلی ، پاسخگویی به استعلامات و جلوگیری از تخریب و تجاوز به اراضی ملی شهرستان انجام شد.
فتحی مرمت سد خاکی روستای چهرقان شهرستان کمیجان را از دیگر اقدامات این اداره در سال جاری اعلام کرد و گفت: مرمت سد خاکی این روستا که در سیلاب سال گذشته دچار آسیب شده بود با هدف کنترل فرسایش و مهار سیلاب با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال انجام است.
وی ادامه داد: مرمت این سیلاب با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در حال انجام است و بهره‌برداری از این طرح تاپایان سال جاری آغاز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار