در این دو روز فعالیت مدارس طبق روال معمول اعلامی مبتنی بر شرایط کرونایی دایر است و کادر اجرایی در مدارس حضور خواهند داشت و این بخشنامه به معنی تعطیلی مدارس نیست .
کد خبر: ۹۲۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 18 December 2020

با شیوع کرونا و تاثیر آن بر فعالیت های اجتماعی در سطح دنیا ، مدارس هم متاثر از شیوع این بیماری فعالیت های حضوری خود را تعطیل و عمده فعالیت ها به سمت استفاده از فضای مجازی رفت .

هر چند ظرفیت فضای مجازی برای عدم تعطیلی فرایند آموزش ، فراگیر ترین گزینه است اما با توجه به این نکته که این فضا بیشترین خطرات را متوجه سنین دانش آم وزی می کند و اگر اجبار آموزش نبود معمولا اکثریت این دانش آموزان چندان حضوری در این فضا نداشتند لذا همواره هشدارهایی برای مدیریت حضور دانش آموزان در این فضا مطرح می شود .

آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی جالب و بنابر گفته مدیر کل آموزش و پرورش در جهت صیانت از سلامت جسمی ، روحی و روانی دانش آموزان کلیه فعالیت های آموزشی در دو روز 30 آذر و 1 دی ماه را تعطیل کرده است.

تعطیلی دو روزه آموزش در فضای مجازی + جزئیات

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  بخشنامه ای با امضای هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش به کلیه ادارات تابعه ارسال شده است که در این بخشنامه آمده است " به اطلاع می رساند ، به منظور فرهنگ سازی در خصوص صیانت از سلامت جسمی ، روحی و روانی دانش آموزان در برابر آسیب های فضای مجازی و تحکیم روابط اعضای خانواده ، روزهای یک شنبه مورخ 99/9/30 و دوشنبه مورخ 99/10/1 روز بدون تلفن ، تبلت و رایانه اعلام می گردد لذا ترتیبی اتخاذ شود تا در این دو روز آموزش صرفا از شبکه های رسانه ملی پیگیری گردد. مقتضی است اطلاع رسانی لازم به مدیران مدارس کلیه مقاطع تحصیلی به عمل آید.

جزئیات طرح دو روز تعطیلی آموزش مجازی

آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به عنوان پر جمعیت ترین دستگاه آموزشی استان است که بیشترین جمعیت دانش آموزی و مخاطب فضای مجازی در فرایند آموزش را دارد .

روابط عمومی آموزش و پرورش این شهرستان در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جزئیات این بخشنامه گفت : به همه مدیران مدارس ابلاغ شده است که طی این دو روز کلیه فعالیت های آموزشی از طریق فضای مجازی را لغو و عمده فعالیت ها را مبتنی بر آموزش از طریق رسانه ملی پیگیری کنند.

حیدرخواه افزود : در این دو روز فعالیت مدارس طبق روال معمول اعلامی مبتنی بر شرایط کرونایی دایر است و کادر اجرایی در مدارس حضور خواهند داشت و این بخشنامه به معنی تعطیلی مدارس نیست .

وی در خصوص اعلام آزمون از طرف برخی معلمین هم گفت : همانگونه که اعلام شده است در این دو روز هیچگونه فرایند آموزشی از طریق فضای مجازی ارائه نخواهد شد که این شامل امتحانات هم می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار