کد خبر: ۹۲۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ 17 December 2020

بهترین اموزشگاه بورس در ایران

بررسی بهترین اموزشگاه بورس در ایران ، اینبار قصد داریم یکی از بهترین اموزشگاه های بورس کشور را به علاقه مندان سرمایه گذاری معرفی کنیم ، تا پایان این گزارش همراه ما باشید...

برای شروع هرکاری نیاز به آموزش است، اموزش بورس و فارکس اولین قدم برای شروع یک سرمایه گذاری موفق است. برای شروع به این کار نمی توان صرفا به کانال های تلگرامی و صفحات مجازی اکتفا کرد. بنابراین لازم است یک دوره و کلاس آموزشی را برای هموار تر شدن این مسیر، انتخاب کنیم..

سرمایه گذاری در بورس و یا فارکس بدون آموزش ، مساوی است با ضرر پشت ضرر

خوب برای سرمایه گذاری خیلی افراد هستند که در ذهنشان سوال ایجاد می شود که من چرا باید در اموزشگاه بورس و یا فارکس ثبت نام کنم؟ یا اینکه دوست یا آشنایم به من سیگنال میدهد و احتیاجی به آموزش ندارم!!!

کم نیستند افرادی که صرفا با تکیه بر امید و بخت و یا به قول خودشان شانس وارد بازار بورس و یا فارکس می شوند و بدون شناخت از وضعیت عملکردی یک شرکت، چشم‌انداز آتی صنایع، شناخت روانشناسی بازار، شرایط نقد شوندگی سهام، برنامه‌های افزایش سرمایه شرکت و … اقدام به خرید یک سهم می‌کنند. ورود چشم ‌بسته به بازار، ریسک سرمایه‌گذاری را افزایش می‌دهد. مثلاً فرض کنید فردی بدون آشنایی با مفهوم سطوح حمایت و مقاومتی و روش خرید و فروش پلکانی، با همه سرمایه‌اش اقدام به خرید سهمی در قیمتی نزدیک به سطح مقاومت می‌نماید.

 این فرد به امید بازگشت ‌قیمت سهم، منتظر می‌ماند تا این که ارزش سرمایه‌اش به نیمی از مقدار اولیه کاهش می‌یابد. بالاخره کاسه صبرش لبریز می‌شود و همه سهامش را برای فروش می‌گذارد، از قضا سهم در این مدت به کف حمایتی خود رسیده و مجدداً رشد قیمتی‌اش را شروع می‌کند. در صورتی که این سرمایه‌گذار با بهره‌گیری از یکسری آموز‌ش‌های بورسی در یک اموزشگاه با سابقه و حرفه ای می‌توانست جلوی از بین رفتن نیمی‌ از سرمایه‌اش در بازار بورس را بگیرد

 .بهترین اموزشگاه بورس در ایران

اهمیت آموزش در بهترین آموزشگاه بورس و فارکس در ایران

با جستجویی در اینترنت می توان لیست بلند بالایی از موسسات و آموزشگاه های بورس را مشاهده کرد. این اموزشگاه ها سعی دارند که برای افراد مبتدی مطالب و عنوان هایی را آموزش دهند، نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که آیا دانش پذیران بعد از اتمام دوره های این آموزشگاه ها می توانند خود به عنوان یک تریدر موفق عمل کنند؟  

لذا ضروری است که آموزش بورس و فارکس در قالب برگزاری دوره های حضوری و انلاین آموزش بورس و فارکس و همچنین تدوین بسته ها و نرم افزارهای آموزش بورس به متقاضیان ارائه گردد تا ضمن آموزش به علاقه مندان بازار سرمایه سطح یادگیری و اشکالات آنان نیز در طول دوره شناسایی شود.

نیاز به آموزش بورس و فارکس برای فعالان این بازار ضروری است

در اینجا افراد نیاز به آموزش دارند که در چه زمانی سهام خود را بفروشند و یا حتی میانگین کم کنند. همان طور که گفته شد این کار صرفا با مطالعه صفحات مجازی اتفاق نمی افتد و فرد می بایستی با حضور در یک اموزشگاه بورس خود را در مواجهه با شرایط خاص در بازارهای مالی قرار دهد و آماده واکنش مناسب باشد. بنابراین باید ببینیم کدام یک از آموزشگاه های بورس و فارکس در ایران موفق تر عمل می کنند و زمینه را برای یادگیری دانش پذیران و علاقه مندان حوزه بورس و فارکس هموار تر می کند. در ابتدا می بایستی ویژگی های یک آموزشگاه بورس موفق را بشناسیم؛ در ادامه همراه سهامیر باشید:

ویژگی های یک آموزشگاه بورس و فارکس موفق

  • آموزش های این آموزشگاه باید کامل و جامع باشد
  • رزومه و سابقه خوبی می بایستی برای این آموزشگاه ثبت شده باشد
  • اساتید این آموزشگاه می بایستی دارای تجربه بالا و سابقه حرفه ای باشند
  • امکان ارائه مدرک به دانش پذیران وجود داشته باشد
  • با نهادهای مشابه بین المللی ارتباطات گسترده ای داشته باشد
  • امکان کار عملی، حضوری و رفع اشکال برای دانش پذیران داشته باشد
  • موفقیت و پیشرفت دانش پذیران را بسنجد
  • به لحاظ امکانات و تجهیزات آموزشی دارای سطح مطلوبی باشد

تعداد کمی اموزشگاه در ایران وجود دارد که همه این ویژگی ها را دارا باشد. از میان اموزشگاه های موجود یکی از بهترین و موفق ترین آن ها اموزشگاه بورس و فارکس مرکز سرمایه گذاری سهامیر است.

فعالیت سهامیر  در بخش آموزش و توسعه شامل برگزاری کلاس های ترمیک و انحصاری فوق تخصصی بصورت آکادمیک و لوح فشرده آموزشی ویژه بازار بورس و بازار سرمایه می باشد، دوره های آموزشی برگزار شده توسط مرکز اموزش عالی سهامیر حاصل بیش از سه دهه حضور این مرکز در بازار معاملات بورس ایران و جهان بوده و از طرفی همکاری موسسات بین المللی همچون بورس اروپا ، چین ، تورنتو و کارگزاران رسمی فارکس با این مجموعه موجب شده است که کلاس های آموزشی این مرکز در نوع خود منحصر بفرد باشد. همچنین لازم به ذکر است که کلیه سرفصل ها و موضوعات آموزشی هر ساله با توجه به روند بازار معاملات، بروزرسانی و آخرین ویرایش آن جمع آوری و مورد آموزش قرار می گیرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار