فرمانده کل سپاه در ساری:
سلامی گفت: دشمن دیگر رمقی برای تهدید کردن ندارد و ایران اسلامی هرگز درمقابل دشمن شکست نمی‌خورد.
کد خبر: ۹۲۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 17 December 2020

دست دشمن قطع نشود باز هم می‌آیند

به گزارش تابناک سمنان سردار سرلشکر حسین سلامی صبح امروز پنجشنبه۲۷ آذر در پیش کنگره سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور در مصلی ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و کسانی که سخاوتمندانه رشیدترین جوانان خود را برای دفاع از دین خدا و عزت اسلام بدرقه کردند، گفت: برخی از پیکر‌های مطهر شهدا به میهن بازگشت و برخی هنوز در انتظار بازگشت هستند.

او با بیان اینکه شهادت یک اعجاز است ، آن را معامله با خداوند دانست و ادامه داد: عند ربهم یرزقون زیباترین موقعیت است، زیرا قرب معنوی به خداوند متعال دارای اجر شهادت است و رسیدن به بالاترین نیکویی، میل درونی و کششش درونی شهیدان است.

سلامی با بیان اینکه عزت و آبروی مسلمانان از مسیر شهادت به دست آمده است، گفت: شهیدان این هنر را دارند که واقعیت‌های پنهان در ذهن دشمن را بشناسند.

سردار سلامی افزود: شهیدان قدرت بصیرت و نفوذ در اعماق فکر  و رفتار دشمنان را دارند و می‌دانستند اگر دست‌ها دشمنان و منافقان از این سرزمین قطع نشود، کافران و مشرکان  از ۱۰ هزار کیلومتر دورتر از بلاد اسلامی با تلفنگ هایشان می‌آیند و دست های ما را می بندند.

 

شهیدان دست می‌دهند تا دست‌های ما باز شود

فرمانده کل سپاه پاسداران با اظهار اینکه شهیدان دست می‌دهند تا دست‌های ما باز شود، گفت: شهیدان می‌سوزند و قطعه قطعه می‌شوند تا مردم به آرامش برسند.

سردار سلامی ادامه داد: دشمن از ۱۲ هزار کیلومتر تفنگ می‌آورد و سینه شهیدمان را می‌گشاید و در نیمه‌های شب  خانه‌های مسلمانان را ویران می کنند و اگر شهیدان نباشند این داستان همه جا تکرار می‌شود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهدا مظاهر غیرت الهی هستند و نمی‌توانند ببییند در سرزمین‌های اسلامی به نوامیس مسلمین تعرض  می شود، ادامه داد: شهیدان نقشه دشمنان را می‌بینند، اما دشمن می‌گوید شما نباید مستقل باشید و باید آنگونه عمل کنید که ما می‌گوییم و همه چیز را باید از ما بخرید.

سردار سلامی با بیان اینکه دشمن همه وجود ما را می خواهد ، گفت: دشمن می گوید به دانش نرسید چرا که دانشمندانتان را می کشم حق حیات را از ما بگیرید و با نسخه های ما زندگی کنید اما این آرزو برای دشمن هیچگاه محقق نمی شود چون جوانان برومند سرزمین های اسلامی این خوابهای دشمن را باطل می کنند.

دشمنان غلط می‌کنند برای ما تصمیم بگیرند

فرمانده کل سپاه گفت: دشمن می‌گوید ما برای شما سلطان تعیین می‌کنیم و نیازی نیست با هویت اسلامی زندگی کنید اما ما به آنان می‌گوییم شما غلط می‌کنید برای ما تصمیم بگیرید، ما مسلمان هستیم و فقط در مقابل خدا تعظیم می‌کنیم.

او با بیان اینکه ما کشوری آزاد و مستقل هستیم، یادآور شد: آن‌ها می‌گویند ما برای شما امنیت برقرار می‌کنیم، شما مسلح نباشید، زیرا ما می‌گوییم چقدر سلاح داشته باشید و پیشرفت کنید اما ما رویای آن ها را باطل کردیم.

جوانان برومند سرزمین اسلامی خواب‌های شیطانی دشمنان را باطل می‌کنند

فرمانده کل سپاه پاسداران با این پرسش که چرا رویای دشمن باطل می‌شود، گفت: جوانان برومند سرزمین اسلامی خواب‌های شیطانی دشمن را باطل می‌کنند و سینه‌های ستبر شهیدانی، چون سردار سلیمانی و یارانش اجازه نمی‌دهد تیر‌های بلا برجان مردم بنشیند.

او گفت: مردانی مانند شهید سلیمانی وجود دارند که ۴۱ سال لباس جهاد را از تن بیرون نمی‌کند و جغرافیا و مرز نمی‌شناسند و ایران، یمن و سوریه و لبنان را  میدان نبرد با دشمن می دانند.

دشمنان آرزوی تسلط بر مسلمانان را به گورستان می‌برند

سردار سلامی با تاکید بر اینکه باید به مردان و جوانان شهید افتخار کنیم و اگر آنها نبودند ما نیز نبودیم، گفت: شهادت آنان معادل حیات، عزت، امنیت، پیشرفت ما است.

او افزود: دشمن هیچگاه جوامع اسلامی را رها نمی‌کند اما ما تا آخر می‌ایستیم و همه  آن ها را اخراج می‌کنیم تا آرزوی تسلط بر مسلمانان را با خود به گور ببرید.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: به رهبران این کشورها می‌گوییم  از آرزو‌های پست خود دست بکشید و به مردم ما کاری نداشته باشید ما شما را افسرده می‌کنیم.

تمام لوازم شکست دشمنان را در اختیار داریم

فرمانده کل سپاه با عنوان اینکه تمام لوازم شکست دشمنان را دراختیار داریم، و لوازمی که در اختیار ما است منحصربفرد است، گفت: ایران اسلامی رهبری متفکر، شجاع، برجسته دارای تفکر الهی، دشمن شناس، حکیم، درد اندیش، حافظ دارد که هیچ جای عالم آن را ندارد.

سردار سلامی با عنوان اینکه مقام معظم رهبری شجاعانه با دلی آرام روح و قلب مطمین و ضمیری روشن، قلبی امیدوار به آینده، امت را هدایت می‌کند، گفت: ما دشمن را می‌شناسیم، زیرا مکتبی به نام اسلام  و میراث گرانبهای الهی برای بشریت را داریم.

با مدل عاشورا از دین و کشور دفاع می‌کنیم / ‏‬ فشار حداکثری دشمن شکست خورد

او با عنوان اینکه مکتب اسلام شکست ناپذیر است، یادآور شد: ما فرزندان عاشورا هستیم و با مدل عاشورا از دین و کشور دفاع می‌کنیم.

سردار سلامی با اظهار اینکه فشار حداکثری دشمن شکست می‌خورد، گفت: دشمن دیگر رمقی برای تهدید کردن ندارد و هرگز درمقابل دشمن شکست نمی‌خوریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با عنوان اینکه همه آرزو‌ها و هدف‌های دشمن شکسته شده است، گفت: نه فشار حداکثری، نه ضجه‌ها و فشار‌های دشمن  و نه ترور شهیدان عزیزی همانند  سردار سلیمانی و شهید فخری زاده ما را از ادامه راه پیشرفت‌های علمی بازداشته است.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه به پیروزی اطمینان داریم و می‌دانیم تا پیروزی راه زیادی نمانده است، گفت: ملت ایران تا آخر این ماجرا،  نقشه شکوه  ایران اسلامی را با استمرار ایستادگی خود در برابر دشمنان کامل می‌کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار