مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ 17 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» حجت اله هراتی از آغاز طرح نظارتی ویژه یلدا، اقلام حفاظتی کرونایی و شرکت‌های پخش دارو و داروخانه‌ها و اقلام اساسی مورد نیاز مردم در سطح استان البرز خبر داد.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن یلدا و افزایش تقاضای خرید برخی کالاها از جمله میوه، شیرینی و یا آجیل، طرح نظارت ویژه یلدا از روز بیست و دوم آذرماه امسال آغاز شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه یلدا تا سی آذرماه ادامه دارد بیان کرد: در راستای اجرای این طرح با همکاری بازرسان سازمان صمت و اصناف استان از میادین میوه و تره بار و واحدهای صنفی بازدید و با متخلفان برخورد می‌شود.

هراتی گفت: همزمان با طرح یلدا طرح نظارتی ویژه واحدهای تولیدی و توزیعی اقلام حفاظت فردی کرونایی از قبیل ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی و بازرسی از داروخانه‌ها به منظور جلوگیری از توزیع داروی قاچاق با مشارکت معاونت‌های غذا، دارو و درمان و تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان و نمایندگان سازمان نظام پزشکی و پلیس امنیت اقتصادی و مبارزه با قاچاق در حال اجرا است.

وی گفت: در قالب برنامه ریزی‌های انجام شده، طرح ویژه نظارت بر شرکت‌های تولید اقلام حفاظتی کرونایی و شرکت‌های پخش دارو و داروخانه‌های استان البرز از تاریخ نوزدهم آذرماه مال امسال اجرایی شده و تا پایان ماه جاری در سطح استان ادامه دارد.

هراتی گفت: سامانه ارتباطات مردمی تعزیرات حکومتی به نشانی http://tazirat135.ir/ آماده دریافت گزارشات و شکوائیه‌ هم استانی‌ها در مورد تخلفات و هر گونه گرانفروشی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار