معاون کمیته امداد استان سمنان:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان بابیان اینکه جشن پایان نیازهای ۷۶۹ نفر از ایتام استان برای دهه فجر کلید خورد، گفت: این مهم تنها با مشارکت خیران محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ 16 December 2020

جشن پایان نیازهای ۷۶۹ یتیم استان سمنان برای دهه فجر کلید خورد

به گزارش تابناک سمنان سیده فاطمه تقوی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه‌ای با حضور خیران به میزبانی اداره کل کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه ۷۶۹ نفر از ایتام استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند، ابراز داشت: نیازهای اساسی و ضروری این تعداد ایتام احصا و در صدد رفع آن‌ها هستیم.

وی بابیان اینکه فهرست نیازمندی‌های ایتام در استان سمنان تهیه‌شده است، افزود: مسکن، اشتغال، فرهنگی، تحصیل، درمان و سایر موارد ازجمله مباحثی که ایتام به آن‌ها نیازمند هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه جشن پایان نیازهای ضروری ایتام برای دهه مبارکه فجر کلید خورده است، ابراز داشت: تحقق این مهم به حضور درصحنه حامیان، خیران و نیکوکاران استان بستگی دارد که می‌بایست با برنامه‌ریزی برای تأمین آتیه این افراد تلاش کرد.

تقوی بابیان اینکه ۴۵ درصد از ایتام پسر و ۵۵ درصد دختران را شامل می‌شود، در ادامه تصریح کرد: علاقه‌مندان به حمایت از ایتام می‌توانند به سایت ekram.emdad.ir مراجعه و کد ملی و شماره همراه خود را وارد کنند، پس‌ازآن کد فعال‌سازی برای آن‌ها ارسال می‌شود و شماره کارت ۱۶ رقمی نیز در اختیار فرد قرار می‌گیرد تا وجه مدنظر خود را به این شماره‌حساب واریز کنند.

وی بابیان آنکه به‌محض واریز حمایت نقدی، مبلغ مستقیم و بدون واسطه به‌حساب فرزند مشمول طرح منتقل می‌شود، افزود: علاوه بر خیران و نیکوکاران ۲۶ هزار کارمند رسمی و غیررسمی نیز در استان سمنان وجود دارند که می‌توانند در این طرح مشارکت و برای تأمین نیازهای ایتام همکاری کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان اضافه کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ در طرح اکرام ایتام آماده مشارکت افراد علاقه مند در طرح اکرام ایتام است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار