رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با بیان اینکه این کارخانه تنها واحد تولیدی است که کمترین مشکل را دارد گفت: در حال حاضر هیچگونه مشکلی در سطح بازار در تامین لاستیک نداریم و انبار‌ها پر و روزانه بارگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ 15 December 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:حمید رضا ایزدی در حاشیه بازدید از شرکت تولیدی لاستیک دنا اظهار داشت: کارخانه تولید لاستیک دنا در شیراز علی‌رغم فراز و نشیب های بسیار از جمله فشارها و تحریم های خارجی نه تنها از میزان تولیدات خود نکاسته بلکه با تلاش متخصصان توانمند خود توانسته گام‌های بزرگی در جهت افزایش ظرفیت تولیدات بردارد.

وی افزود: در پی بازدید دادستان عمومی استان فارس از کارخانه لاستیک دنا در کلانشهر شیراز مشکلات تولید و همچنین روند عرضه و قیمت‌گذاری لاستیک بررسی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس ادامه داد: کارخانه لاستیک دنا از سال ۱۳۵۳ نسبت به تولید انواع لاستیک و تیوپ شروع به کار کرد و هم اکنون این واحدتولیدی با میزان اشتغال هزار و ۸۰۰ کارگر با تمام ظرفیت مشغول به تولید است.

ایزدی اضافه کرد: این کارخانه با ظرفیت تولید ۱۲۰ تن انواع لاستیک‌ها از جمله لاستیک‌های سبک، سنگین و تسمه نقاله در روز ، سالانه حدود ۳۶ هزار تن لاستیک در این کارخانه تولید می‌کند.

وی با بیان اینکه این کارخانه تنها واحد تولیدی است که کمترین مشکل را دارد گفت: در حال حاضر هیچگونه مشکلی در سطح بازار در تامین لاستیک نداریم و انبار‌ها پر و روزانه بارگیری می‌شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس در پایان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع صاحبان ملزم به ثبت اطلاعات موجودی انبار‌ها بوده و تمام لاستیک‌ها در سامانه جامع انبار‌ها ثبت می‌شود و تحت رصد سامانه سازمان صمت و اداره تعزیرات قرار دارد.

برچسب ها: شیراز ، بازار ، لاستیک ، تولید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار