،مدیر کل امور عشایر فارس گفت:به منظور کاهش هزینه‌ها و سهولت در دسترس قرار گرفتن آرد و سوخت با مصوبه دولت سازمان برنامه و بودجه کشور بر اساس موافقت نامه مبادله شده این سازمان و اتحادیه دامداران متحرک دو میلیاردو ۴۳۰ میلیون تومان یارانه آرد و سوخت و سیلندر گاز در اختیار عشایر فارس قرارداده است.
کد خبر: ۹۲۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ 15 December 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیر کل امور عشایر فارس گفت:برای اولین بار یارانه حمل آرد و سوخت به جامعه عشایر فارس اختصاص یافت.
روح الله بهرامی با بیان پراکندگی جمعیت عشایری استان فارس در ۱۳۰۰ منطقه عشایری و ۶۷ درصد عرصه‌های مرتعی استان افزود:نبود دسترسی عشایر به نانوایی و مراکز سیلندر گاز و سوخت در مناطق کوهستانی و صعب العبور ، ۲۳ شرکت‌های تعاونی عشایری در فارس به توزیع آرد و سوخت می پردازند.
وی ادامه داد: به منظور کاهش هزینه‌ها و سهولت در دسترس قرار گرفتن آرد و سوخت با مصوبه دولت سازمان برنامه و بودجه کشور بر اساس موافقت نامه مبادله شده این سازمان و اتحادیه دامداران متحرک دو میلیاردو ۴۳۰ میلیون تومان یارانه آرد و سوخت و سیلندر گاز در اختیار عشایر فارس قرارداده است.
مدیر کل امور عشایرفارس بیان داشت: استان فارس با دارا بودن بیست و هفت هزار و ۲۷۰ خانوار عشایری معادل ۱۵۰ هزار نفر جمعیت یکی از استان‌های پرجمعییت عشایری است که اجرای این طرح قطعاً اثر بخشی بسیار زیادی در بحث تامین به موقع اقلام، آرد و سوخت در بین جامعه عشایری خواهد داشت.
بهرامی افزود: بهره مندی جامعه عشایری از یارانه آرد و سوخت می‌تواند هزینه‌های زیادی که برای حمل و نقل وجود دارد را جبران نماید.

برچسب ها: یازانه ، سوخت ، آرد ، عشایر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار