دبیر هیات ورزش‌های ناشنوایان استان قم از بازسازی و تجهیز تنها سالن اختصاصی ورزش ناشنوایان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به این قشر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱ 15 December 2020

به گزارش تابناک قم، توحید محمدی اظهار کرد: سالن ورزشی شهدای صادقیه جنب کشتارگاه صنعتی شهر قم از سال 1388 توسط اداره کل ورزش و جوانان افتتاح گردیده و به منظور توسعه ورزش بین قشر ناشنوا در اختیار این هیات ورزشی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سالن ورزشی چند منظوره شهدای صادقیه در سال‌های بعد از بهره‌برداری دچار فرسودگی شده و بخش‌هایی از آن نیاز به تعمیر و تجهیز داشت که با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و توسط هیات ورزش‌های ناشنوایان این اقدامات انجام گرفت و هم اکنون سالن با شکل و شمایل جدید آماده خدمات‌رسانی به علاقمند ورزش به ویژه ناشنوایان عزیز است.

دبیر هیات ورزش‌های ناشنوایان قم افزود: رنگ‌آمیز و زیباسازی داخل و خارج سالن شامل درب‌ها، دیوار‌ها و ...، تعمیر سیستم روشنایی و گرمایش، تجهیز و راه‌اندازی رشته بدن‌سازی و پرورش‌اندام از جمله تحولات و تغییراتی است که جدیدا در سالن شهدای صادقیه اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه رشته‌های ورزشی شامل کاراته، دوومیدانی، تکواندو، تنیس روی‌میز، والیبال، دارت، فوتسال، فوتبال، شنا و ... جزو رشته‌های فعال این هیات بوده‌ و هستند، خاطرنشان کرد: رشته هندبال نیز در هر دو بخش آقایان و بانوان فعال شده و امیدواریم در آینده دیگر رشته‌ها نیز در این هیات فعال شوند.

محمدی در پایان با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران ناشنوای قم در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی رشته‌هایی نظیر فوتبال، فوتسال، کشتی و کاراته، اظهار کرد: هم اکنون تعداد 300 ورزشکار سازمان یافته در هر دو قسمت آقایان و بانوان هیات ورزش‌های ناشنوایان فعال هستند و در طول سال اعزام‌های مختلفی در تمام رشته به مسابقات کشوری داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار