سعدی مصطفی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت:محدودیت‌های ترددی خودرو‌های غیربومی کماکان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 15 December 2020

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان هرسین در وضعیت نارنجی قرار دارد، تمام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترددی همانند گذشته پابرجاست و نیرو‌های انتظامی در ورودی شهر مستقرند و با متخلفان برخورد‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی از تمدید شدن محدودیت‌ها برای وضعیت‌های نارنجی خبر داد و افزود: از ساعت ۲۱ الی ۴صبح نیز ممنوعیت تردد وجود دارد که پایان این طرح وابسته به نظر ستاد مبارزه با کروناست و هنوز دستوری مبنی بر اتمام آن صادر نشده است.

فرماندار روانسر بیان کرد:با همکاری و مشارکت خوب مردم و مسئولین آمار بستری‌ها در شهرستان روندی کاهشی دارد، اما نگرانی ما بابت شب یلداست.

این مسئول خاطر نشان کرد: طی جلسه‌ای که روز گذشته با ستاد مبارزه با کرونا داشتیم بیشتر به بحث اطلاع رسانی و آمادگی مردم برای کنترل رفتار‌های پرخطر در شب یلدا تاکید شد و به این جهت بنر‌های هشدار دهنده‌ای در سطح شهر نصب و از شهرداری و بخشداری روستا‌ها خواستار اطلاع رسانی مردم و همکاری جهت به حداقل رساندن آسیب‌های احتمالی شدیم.

مصطفی زاده تاکید کرد: در خصوص ممنوعیت تردد‌های شب یلدا هنوز دستوری به ما ابلاغ نشده که درصورت ابلاغ اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار