اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 24 آذر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۲۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶ 14 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 24 آذر  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در 24  آذر بشرح زیر است:

سارق موتورسیکلت و اموال داخل خودرو درچالوس دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی ودستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت و اموال داخل خودرو با 60 فقره سرقت در شهرستان چالوس خبر داد.

سردار"مرتضی میرزایی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت و اموال داخلی خودروها در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی چالوس با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی به فردی که دارای سابقه سرقت در آن شهرستان بود مظنون شدند .

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی به عمل آمده تاکنون به 47 فقره سرقت موتورسیکلت و 15 فقره سرقت باطری و اموال داخلی خودروها در آن شهرستان اعتراف کرد.

این مقام انتظامی از شناسایی و دستگیری یک خریدار اموال سرقتی در ادامه رسیدگی به این پرونده خبر داد و اظهار داشت: تلاش برای کشف اموال سرقتی و تحویل آن به مالباختگان در دستور کار ماموران قرار گرفته است .

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با بیان این که متهم و همدست وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به مردم توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی و خوددداری از پارک خودرو و موتورسیکلت در محیط های خلوت و فاقد روشنایی مناسب، با اعلام به موقع اخبار در حوزه های امنیتی و انتظامی پلیس را در اجرای ماموریت ها یاری دهند.


-----------------------------------------------------


کشف 10 هزار قطعه مرغ خارج از شبکه توزیع در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 10 هزار قطعه مرغ خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدمحسن جعفری در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق و احتکار کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان موفق به شناسایی یکی از عاملان احتکار مرغ در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: ماموران متهم را در حین انتقال و جابجایی مرغ در این شهرستان با یک خودروی ایسوزو دستگیر کردند .

سرهنگ جعفری تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهم 10 هزار قطعه مرغ خارج از شبکه توزیع و فاقد مجوز دامپزشکی و کشتار به ارزشی بالغ بر 800 میلیون ریال کشف شد .

وی در خاتمه گفت: کالای کشف شده به سازمان مربوطه تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


-----------------------------------------------------


فعالیت مراکز تعویض پلاک خودرو در مازندران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران از شرایط فعالیت مراکز تعویض پلاک در شهرستان های با وضعیت نارنجی خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرالله بیگلری در تشریح این خبر، گفت: با توجه به اجرای محدودیت های تردد و منع فعالیت مراکز پرتجمع به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، برخی از مراکز تعویض پلاک در مرکز استان و شهرستان های تابعه نیز تعطیل شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با توجه به تغییر وضعیت شرایط کرونایی در مرکز استان و برخی از شهرستان های تابعه به وضعیت نارنجی فعالیت مرکز تعویض پلاک در مرکز استان و شهرستان های دارای وضعیت نارنجی از امروز آغاز شده است.

سرهنگ بیگلری همچنین، اظهار داش: مراکز تعویض پلاک در شهرستان های دارای وضعیت قرمز کماکان تعطیل بوده و در صورت تغییر به وضعیت های نارنجی یا زرد به حالت عادی خود بازخواهد گشت.

وی در خاتمه، گفت: اجرای محدودیت های تردد و سایر قوانین ایجاد شده تابع سلسله مراتب فرماندهی و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان خواهد بود .


-----------------------------------------------------


توقیف 4 تن چای قاچاق در شهرستان محمودآباد

فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد از توقیف 4 تن چای قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 800 میلیون ریال در بازرسی از یک انبار زیر زمینی خبر داد .

سرهنگ محمود حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع گسترده چای قاچاق توسط مردی جوان در یکی از مناطق حاشیه شهر محمودآباد، تیمی از ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان سریعاً وارد عمل شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی و تعقیب و مراقبت از این فرد موفق شدند، انبار دپو کالاهای قاچاق را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی محمود آباد تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی در اقدا

masoud pashna, [۱۴.۱۲.۲۰ ۱۷:۰۴]
می ضربتی و غافلگیرانه در بازرسی از این انبار 4 هزار و 50 کیلو انواع چای قاچاق به همراه وسایل بسته بندی و تعداد زیادی پاکت خالی وهولوگرام با برند دیگر به ارزش 4 میلیارد و 800 هزار ریال کشف کردند.

سرهنگ حسین زاده ، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.


-----------------------------------------------------


کشف دارو و قرص هاي خارجي غير مجاز در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از توقیف دارو و قرص هاي خارجي غير مجاز به ارزش 300 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمد پور با اعلام این خبر، گفت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص مقابله با قاچاق کالاهاي ممنوعه و سلامت محور در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افردی در امر تهیه و توزیع داروهای غیر مجاز، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران دریافتند، اين افراد از طريق شرکت هاي حمل نقل و باربري، داروها را در بين کالاهاي مجاز جاساز کرده و به استان انتقال می دادند و بدون هماهنگي با دانشگاه علوم پزشکي به فروش مي رساندند .

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، اظهار کرد: با شناسایی محل فعالیت این افراد و با هماهنگی قضائی در بازرسی از انبار دپوی کالای قاچاق بیش از 11 هزار و 280 میلی ليتر انواع شربت ويتامينه، 890 قرص خارجي و 23 بسته ساير دارو کشف شد.

سرهنگ محمد پور همچنین از کشف داروهای غیرمجاز از منزل متهم خبر داد و افزود: با هماهنگی قضائي در بازرسی از منزل این فرد 7 هزار ميلي ليتر شربت مولتي ويتامين و 210 بسته انواع قرص به ارزش 300 میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از دستگیری 2 متهم در این پرونده خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.


-----------------------------------------------------


قاچاقچی مواد مخدر در جویبار دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان "جویبار" از کشف 6 کیلو و 300 گرم مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا جعفری" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشریح این خبر اظهار داشت :در اجرای طرح تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر توزیع انواع مواد مخدر توسط فردی در شهرستان جویبار، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که اهل یکی از استان های غربی کشور و ساکن در این شهرستان بود، شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را حین تردد در این شهرستان با یک خودروی سواری دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری در ادامه از معرفی متهم به مرجع قضائی خبری داد و اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در بازرسی از خودرو و منزل این سوداگر مرگ در مجموع 6 کیلو و 300 گرم تریاک کشف کردند .

وی بابيان اينکه مواد مخدر عاملی برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.

فرمانده انتظامی جویبار در پایان، خاطر نشان کرد: مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.


-----------------------------------------------------


انهدام باند هرمی در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از انهدام باند یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علی قیصری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان رامسر، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: ماموران پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای متهمان شدند.

سرهنگ قیصری، تصریح کرد: این افراد که در قالب یک باند 8 نفره از استان های شرق کشور با حضور در این شهرستان اقدام به تبلیغ و عضوگیری برای یکی از شرکت های هرمی می کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی همچنین، اظهار داشت: متهمان که با سرمایه گذاری 500 میلیون ریالی در این شرکت هرمی اقدام به عضو گیری برای آن می کردند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در خاتمه با اشاره به این که وعده‌ سرمايه‌گذاري با دريافت سود بالا مهمترين شگرد شركت‌هاي هرمي است، از مردم خواست: ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگيز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند مرا

masoud pashna, [۱۴.۱۲.۲۰ ۱۷:۰۴]
تب را از طریق تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.


-----------------------------------------------------


دستگیری باند سارقان منزل در قائم شهر

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از دستگيري باند سرقت حرفه اي منزل با 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"مهدی خادمی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشریح این خبر گفت :در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در قائم شهر، ماموراان کلانتری 12 این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری فردی که دارای سابقه سرقت بود، در این ارتباط شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به سرقت منزل با همدستی 4 نفر دیگر از افرادی که به صورت باندی اقدام به سرقتی منزل در این شهرستان می کردند، اعتراف کرد.

سرهنگ خادمی در ادامه اظهار داشت: در ادامه رسیدگی به پرنده، با همکاری ماموران کلانتری 12 و کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سایر همدستان متهم نیز شناسایی و در مخفیگاهشان به دام افتادند .

وی همچنین، خاطرنشان کرد: ضمن کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در این عملیات، متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 16 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در خاتمه با بیان اینکه متهمان با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند به شهروندان توصیه کرد: با رعايت تدابير پيشگيرانه و مسائل ايمني در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در محدوده محل سکونت خود مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.


-----------------------------------------------------


دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در گلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری 4 مخل نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی شرور در شهرستان گلوگاه، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: در اجرای این طرح ماموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات پلیسی 4 نفر از این افراد را که با ایجاد شرارت و ناامنی موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند شناسایی کردند.

سرهنگ "حسن زاده" تصریح کرد: این افراد با هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت برای شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار