شهردار ایلام؛
شهردار ایلام گفت: مسدود شدن حساب‌های شهرداری ایلام با حکم قضایی بر اساس شکایت شاکی خصوصی در سال‌های ماقبل بوده که به صدور رای قطعی مسدود شدن حساب‌های شهرداری و در نتیجه پرداخت نشدن حقوق کارکنان منجر شده است.
کد خبر: ۹۲۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵ 14 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ طالب صادقیان اظهار داشت : مسدود شدن حساب‌های شهرداری ایلام با حکم قضایی بر اساس شکایت شاکی خصوصی در سال‌های ماقبل بوده که به صدور رای قطعی مسدود شدن حساب‌های شهرداری و در نتیجه پرداخت نشدن حقوق کارکنان منجر شده است.

وی به تلاش مدیران ارشد استان برای حل این مشکل اشاره کرد و اظهار داشت: با رایزنی استاندار ایلام، مدیرکل اداره اطلاعات و مدیرکل دادگستری ایلام مقرر شد به گونه‌ای عمل شود که در صورت بسته شدن حساب‌های شهرداری، حقوق کارکنان آن دچار مشکل نشود و ترتیبی اتخاذ شود که بزودی مشکل پرداخت حقوق کارکنان شهرداری مرتفع شود.

وی اطمینان داد: شهرداری به لحاظ توانایی مالی هیچ مشکلی بابت پرداخت حقوق کارگران و کارمندان خود ندارد و مسدود بودن حساب‌های شهرداری تنها علت پرداخت نشدن به موقع حقوق است.

صادقیان یادآور شد: کارگران و پاکبانان که با وجود شرایط کرونایی از هیچ مزایایی برای دورکاری استفاده نمی‌کنند نباید با مشکل دریافت حقوق و دستمزد نیز مواجه شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار