نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت: پلیس همواره مظهر اقتدار و امنیت جامعه بوده است و در زمان وقوع حادثه همه به دنبال حضور پلیس و برقراری امنیت بوده‌اند.
کد خبر: ۹۲۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ 14 December 2020

به گزارش  خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، آیت الله مصطفی علما در دیدار با سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: پلیس همواره مظهر اقتدار و امنیت جامعه بوده است و در زمان وقوع حادثه همه به دنبال حضور پلیس و برقراری امنیت بوده‌اند.

وی افزود: در حادثه زورگیری اخیر نیز که واکنش‌های زیادی به همراه داشت پلیس بسیار عالی به موضوع ورود پیدا کرد و توانست در مدت زمان کوتاهی عاملان این حادثه را دستگیر کند.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: دستگیری زورگیران خشن که با بی رحمی به یک زن تنها حمله ور شده و اموال اورا سرقت کردند باعث خوشحالی همه مردم شد و این پیام را به سارقان و زورگیران منتقل کرد که در صورت تکرار چنین خطایی آن‌ها هم به سرنوشت زورگیران دستگیر شده دچار می‌شوند.

علما بیان کرد: تلاش مأموران پلیس کرمانشاه در دستگیری عاملان این سرقت خشن بسیار جای قدردانی دارد چرا که چند روز در شرایط سخت و نامساعدی برای موفقیت در این مأموریت بزرگ تلاش کردند و خوشبختانه این تلاش آن‌ها به ثمر نشست.

وی تلاش مأموران پلیس کرمانشاه در دستگیری عاملان این سرقت خشن بسیار جای قدردانی دارد چرا که چند روز در شرایط سخت و نامساعدی برای موفقیت در این مأموریت بزرگ تلاش کردند و خوشبختانه این تلاش آن‌ها به ثمر نشست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار