معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس گفت: گران‌فروشی و کم‌فروشی در هیچ‌کدام از اصناف به‌ویژه نانوایی‌ها توجیه‌پذیر نیست.
کد خبر: ۹۲۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 13 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» بهزاد پرویزی در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان فردیس با اشاره به فشار اقتصادی ناشی از تحریم بر وضعیت معیشتی مردم اظهار کرد: پخت نان باکیفیت ابتدایی‌ترین و اصلی‌ترین حقوق شهروندان به شمار می‌رود که همه باید در راستای احترام به این حق، تمام تلاش خود را به کار گیریم تا به این خواسته به مردم احترام بگذاریم.

وی تصریح کرد: بررسی و نظارت مداوم بر نانوایی‌ها باید مورد توجه قرار گیرد و اگر واحدی نیز عملکرد مناسبی داشت باید حتماً تشویق شود و چنانچه غیر از این بود قطعاً باید برخورد لازم صورت گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس تصریح کرد: ساماندهی، تأمین و توزیع آرد و ارتقای کیفیت پخت نان باید مهم‌ترین اولویت کارگروه ساماندهی آرد و نان این شهرستان در راستای جلی رضایت شهروندان باشد.

در ادامه این نشست، اعضای حاضر در جلسه پیرامون مسائل و مباحث سهمیه‌های کارخانه‌های آرد، نحوه نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها، کیفیت توزیع آرد سهمیه‌ای بین نانوایی‌ها، نرخ نان سنتی، ساماندهی کارگروه و سامانه آرد و نان، تعیین تکلیف واحدهای غیرمجاز و تعیین محدوده زمانی پخت نان… به بحث و بررسی پرداختند و متعاقباً تصمیماتی اتخاذ گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار