رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج گفت: مخدوش کردن پلاک خودرو برای فرار از طرح محدودیت تردد شش ماه تا یک سال حبس به دنبال دارد.
کد خبر: ۹۲۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 13 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» حمدالله رحمتی پور اظهار کرد: متاسفانه هنوز هم با تردد غیرضروری خودروها در سطح شهر مواجه هستیم به طوری که شب گذشته ۳۲۵۰ مورد از این خودروها مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج با اشاره به اینکه برخی از خودروها برای فرار از این جریمه پلاک خود را مخدوش کردند، ادامه داد: این اقدام غیرقانونی است و جرم تلقی می‌شود، طبق قانون برای چنین اقدامی مجازات حبس شش ماه تا یک سال در نظر گرفته شده است.

رحمتی پور با بیان اینکه اجرای محدودیت تردد از ۹ شب تا ۴ صبح همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح همکاری خوبی میان دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه صورت گرفت.

وی یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح تا کنون ۲۰ واحد خودرویی در نقاط مختلف شهر مستقر شده است که علاوه بر دوربین‌ها اجرای طرح را رصد می‌کنند.

به گفته این مسئول طبق این طرح ورود و خروج خودروهای باربری و وانت‌ها با محدودیت همراه نیست، همچنین خودروهایی با پلاک غیربومی که ساکن کرج هستند اجازه ورود دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرج در بخش دیگری از سخنان خود به وارونگی هوا و افزایش آلاینده‌ها در این فصل از سال اشاره و اضافه کرد: مراکز معاینه فنی خودورها فعالیت خود را آغاز کرده اند و خودرهایی که دچار نقص فنی هستند می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.

وی در پایان افزود: همچنین مرکز تعویض پلاک نیز از ابتدای هفته جاری فعالیت خود را آغاز کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار