ایلام-معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام از برگزاری دوره های آموزشی نوغانداری( پرورش کرم ابریشم) با هدف اشتغال مددجویان جویای کار خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 13 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام، شبیب جعفرزاده بیان کرد: این دوره آموزشی با همکاری مرکز نوغانداری کشور و با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت ویدیو کنفرانس برای کارشناسان اشتغال و خودکفایی این نهاد برگزار شد.

وی گفت: کارشناسان حوزه اشتغال شهرستان های تابعه این نهاد با فراگیری دوره های آموزشی در زمینه نوغان داری ضمن شناسایی مددجویان دارای استعدادهای لازم با ارائه مشاوره و آموزش به این مددجویان زمینه اشتغال آنان را در این عرصه فراهم می کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مددجویانی که دارای زمین کافی و مناسب بوده و مایل به اشتغال در این زمینه هستند، می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد درخواست خود را ثبت و امداد نیز ضمن ارائه آموزش و مشاوره به این افراد به منظور ورود آنها به این عرصه درآمد زا، نهال توت و نوغان به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهد.

جعفرزاده ادامه داد: از آنجایی که اشتغال در این عرصه یکی از زمینه های مهم برای خوداتکایی و توانمندسازی مددجویان است این دوره های آموزشی برای کارشناسان اشتغال و خودکفایی این نهاد تا پایان دیماه با برگزاری چند دوره ی دیگر ادامه خواهد داشت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار