مدير عامل گازاستان كردستان ؛
مدير عامل شركت گاز استان كردستان از ادامه طرح ملی بیمه حوادث ناشی ازگاز طبیعی، طی سال 1399 در سطح استان كردستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶ 12 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان كردستان، مهندس احمد فعله گري در باره طرح بيمه گفت: به منظور تامین پوشش بیمه جانی ومالی مشترکین گاز طبیعی بخش خانگی و تجاري در مقابل حوادث ناشی از گاز طبیعی اعم از حوادث منجر به انفجار ،آتش سوزی و مسمومیت ها ،طرح بیمه مشترکین گاز طبیعی همانند سال گذشته در سال جاری نیز در حال اجرا می باشد.
وی در این خصوص گفت: قرارداد بیمه حوادث مشترکین خانگی در قبال حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی در جهت اجرای تفاهم نامه فی مابین شرکت ملی گاز ایران و شرکت بیمه معلم منعقد گردیده است.
فعله گري با اشاره به قرارداد خدمات بیمه مشترکین ازابتدای سال 1399 ادامه داد: مشترکین خانگی شهری با پرداخت 2 هزار ریال به ازای هر واحد مسکونی و مشتركين روستايي با پرداخت 1 هزار ريال ، هر واحد مشترك تجاري شهري مبلغ 10 هزار ريال و هر واحد مشترك تجاري روستايي 5 هزارريال در هر ماه تحت پوشش شرکت بیمه معلم قرار دارند.
مدير عامل شركت گاز استنان كردستان درخصوص اعلام حادثه ناشی از گاز طبیعی برای بهره مندی از مزایای بیمه گفت:بنابراین هرگونه حادثه ای که ناشی از گاز طبیعی برای مشترکین محترم گاز طبیعی بوجود می آید اعم از انفجار،آتش سوزی،گازگرفتگی منجر به مسمومیت و مرگ در شهرها با تلفن ۱۹۴ و در روستاها به امدادگران روستايي (گازبان) همان روستا سریعاً باید اطلاع داده شود تا مقدمات لازم جهت معرفی به بیمه صورت پذیرد.
مهندس فعله گري در پایان با توجه به فرا رسيدن فصول سرد سال از مشترکین گاز طبیعی خواست در استفاده از لوازم گازسوز رعایت موارد ایمنی را سر لوحه کار خود قرار دهند و با استفاده از وسايل گازسوز استاندارد و استفاده صحیح و ایمن از این نعمت الهی شرکت گاز این استان را در ارائه خدمات شایسته به مردم یاری دهند.
فعله گري در پايان از مشتركين درخواست كرد كه با مديريت مصرف و رعايت الگوي مصرف بهينه و تنظيم دماي هوا در داخل منازل بين 18 تا 21 درجه در مقياس سانتيگراد در حفظ منابع انرژي بخصوص گاز طبيعي براي نسل آينده سهيم باشيم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار