معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: مستند آبشار از تولیدات شبکه خوزستان موفق به راهیابی جشنواره بین المللی رسانه تصویری جوانان MEIHODO در ژاپن شد.
کد خبر: ۹۲۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 10 December 2020

ناصر آریایی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آبشار نام روستایی در نزدیک تالاب شادگان است و در این روستا فردی بنام رحمان که معلول جسمی است با تلاش و امید سعی دارد به جوانان روستای خود فوتبال آموزش دهد و در این راه موفق می شود یکی از این جوانان را به تیم معروف فوتبال آبادان وارد کند.

وی با بیان اینکه موضوع این مستند اجتماعی - ورزشی است توضیح داد: مستند "آبشار" به کارگردانی علی شهابی پیش از این موفق به کسب تندیس بهترین کارگردانی مستند کوتاه جشنواره فیلم حقیقت و جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استانی در خراسان شمالی شده بود

از جمله عوامل این مستند می‌توان به علی شهابی، کارگردان، تصویربردار و تدوینگر، رضا نوری، مشاور کارگردان، وحید سلطانی، صدابردار، احمد بازیار، مدیر تولید، علی‌اکبر ابراهیم‌زاده، ناظر کیفی اشاره کرد.

به گزارش ایرنا جشنواره بین المللی رسانه تصویری جوانان MEIHODO یک جشنواره رسانه تصویری مستقل است که توسط MEIHODO، یک شرکت ژاپنی حمایت می شود و هدف آن حمایت از هنرمندان تجسمی جوان در سراسر جهان است.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار