نمازجمعه 21 آذر ماه در شهرستان کازرون و اغلب شهرهای فارس برگزار نخواهد شد.
کد خبر: ۹۲۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ 10 December 2020

تابناک فارس به نقل از کازرون نما: ملک مکان مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس در گفت‌وگویی بیان کرد: طبق آخرین نامه کتبی ستاد استانی مقابله با کرونا و نامه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، ۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۵ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۷ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
او، تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا نماز جمعه در تمامی شهرستان‌ها و شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی (۵۵ شهر) جمعه این هفته ۲۱ آذر تعطیل است.

ملک مکان، ادامه داد: در شهرستان‌ها و شهر‌های زرد که در مجموع ۲۱ شهر است، در صورت صلاح دید و اتفاق نظر مسئولان محلی (امام جمعه محترم، رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان و فرماندار ) و با رعایت تمامی دستور العمل های بهداشتی می‌توانند نمازجمعه را اقامه کنند، اما چنانچه پیش بینی وضعیت شیوع کرونا در شهر‌های زرد نیز نگران کننده و شکننده باشد، و اتفاق نظری برای اقامه نماز نباشد ، توصیه می‌ شود نماز جمعه در این شهر‌ها نیز برگزار نشود.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس، افزود: شهرستان‌های با وضعیت زرد عبارتند از، اقلید، مرودشت، کوار، فسا، فراشبند، مهر، لامرد و توابع این شهرستان ها.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار