امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به رقابت ۵۳۸ شاعر در جریان برپایی کنگره ملی شعر امر به معروف و نهی از منکر گفت: ۲ هزار و ۳۱۱ اثر به کنگره ملی شعر امر به معروف و نهی از منکر ارسال شد.
کد خبر: ۹۲۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 10 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام روح الله مختاری گفت:هدف از برپایی کنگره شعر امر به معروف و نهی از منکر ایجاد علقه و علاقه میان جامعه و این واجب مترقی، جامعه پرداز و تمدن ساز از دهه اول محرم سال جاری در شهرستان ساوجبلاغ است.

وی با اشاره به اینکه کنگره ملی شعر امر به معروف و نهی از منکر به میزبانی و محوریت نهاد امامت جمعه ساوجبلاغ برگزار می شود بیان کرد: این کنگره با عناوینی نگاه نو و متفاوت به امر به معروف و نهی از منکر، کارکردهای اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر، مصادیف عملی امر به معروف و نهی از منکر، موضوع کنگره ویژه نیز با عنوان شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: این دوره از کنگره با رقابت میان ۵۳۸ شاعر در قالب های شعری کلاسیک، نو، کودک و نوجوان، آذر، سرود و ترانه اختصاص یافت.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: اختتامیه این آئین روز شنبه ۲۳ آذرماه سال جاری با حضور آیت الله صدیقی ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و سخنرانی حجت الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همچنین استاد سنگری از شعرای بنام کشوری با هدف تقدیر از برگزیدگان برپا می شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار