باشگاه فردوس قم با تبریک روز تولد سعید قاسمی فوتسالیست باسابقه و مطرح قم، از جذب این بازیکن مطرح و با سابقه برای دوره جدید لیگ برتر باشگا‌ه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 10 December 2020

به گزارش تابناک قم، در حالی که کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال امروز را به عنوان آخرین روز مهلت نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در نظر گرفته، مسوولان و کادر فنی تیم فردوس قم در تلاش برای تقویت این تیم سه بازیکن جدید به خدمت گرفتند.

تیم فردوس قم که نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و بازیکنان متعددی از این تیم رفته‌اند، با تفکرات جدید مدیریت و کادر فنی خود رو به جوانگرایی آورد و بازیکنان مستعد و آینده‌دار قم را جذب کرد اما این تیم در کنار نیروی جوانی به تجربه بازیکنان مطرح و با سابقه هم نیاز داشت که در آخرین روز نقل و انتقالات این اتفاق در نماینده قم رخ داد.

فردوس که با حضور دو چهره شاخص سابق فوتسال قم یعنی حسین صبوری به عنوان سرمربی و سیدوحید غیاثی به عنوان مربی وارد کارزار بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران شده، ابتدا با تبریک رسمی نوزدهم آذر به عنوان روز تولد سعید قاسمی این بازیکن با سابقه را که در بین تماشاگران پرشور قمی به "قاسمی فالکائو" مطرح است جذب کرد.

قاسمی 35 ساله در پست عقب‌گیر با پیراهن شماره هفت نماینده قم به میدان می‌رود، فوتسالیست با تجربه‌ای که پیش از این در تیم‌های پرسپولیس قم، هلال‌احمر قم، ارم‌کیش قم، کیش‌ایر قم، شهرداری ساوه، ماهان تندیس قم، یاسین پیشرو قم، شاهد تهران، سوهان محمدسیما قم و تیم ملی امید بازی کرده است.

مسعود ایازی‌پور سنگربان با تجربه و با سابقه فوتسال قم نیز بعد از یک سال دوری از نماینده شهر خود و بازی در دیگر تیم‌ها به تیم فردوس ملحق شد، دروازه‌بان 31 ساله‌ای که با پیراهن شماره ۳۳ به میدان می‌رود و پیش از این در تیم‌های ارم کیش قم، فراز قم، صبای قم، ماهان تندیس قم، یاسین پیشرو قم، آتلیه طهران قم، سوهان محمدسیما قم و پارسیان شهر قدس سابقه بازی دارد.

محمد جامع سومین خرید در آخرین روز نقل و انتقالات است که با 22 سال سن از تیم سن‌ایچ به فردوس قم آمد و با پیراهن شماره 9 نماینده قم به میدان می‌رود، بازیکنی که متولد شهر ساوه است و پیش از این سابقه بازی در تیم‌های شهرداری ساوه، سن‌ایچ ساوه و تیم ملی امید ایران را دارد.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال از 26 آذر ماه شروع می‌شود و تیم فردوس قم در این روز میزبان کراپ الوند است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار