دادستان کرمانشاه خبر داد:
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بااشاره به دستگیری عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی، اظهار کرد: هفته پیش ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن دو سارق زورگیر ضمن ضرب و شتم بانویی رهگذر در یکی از محلات کرمانشاه اقدام به ربودن اموال او می کنند.
کد خبر: ۹۲۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵ 10 December 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اظهار  کرد: انتشار گسترده این فیلم در فضای مجازی ناراحتی مردم کرمانشاه را بدنبال داشت و باعث گسترش احساس ناامنی بین آنان شد، لذا دستور فوری رسیدگی به این موضوع را صادر کردیم.

دادستان کرمانشاه با تقدیر از تلاش های شبانه روزی ضابطین دستگاه قضایی استان و سرعت عمل برای دستگیری این متهمین، اعلام کرد: خوشبختانه پلیس استان با کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده توانست سه نفر سارق زورگیر این ماجرا را در شهرهای مختلف شناسایی و در نهایت آنها را با نیابت قضایی در خارج از استان دستگیر کند.

وی با تاکید براینکه اشد مجازات دستگاه قضایی در انتظار این سارقین زورگیر خواهد بود، عنوان کرد: با برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم بدون هیچگونه مماشاتی برخورد می کنیم.

کرمی خاطرنشان کرد: به همه سارقین و زورگیران خشن اعلام می کنیم که هیچ حاشیه امنی برای آنها در کرمانشاه وجود ندارد و در صورت انجام هرگونه اقدام خلاف قانون در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.

وی متذکر شد: اجازه نمی دهیم عده ای بزهکار و هنجارشکن امنیت مردم استان را به خطر بیندازند و کرمانشاه را شهری ناامن نشان دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار