معاون پژوهش جامعه المصطفی با اشاره به استفاده از ظرفیت طلاب خارجی در پژوهش گفت: اولویت پژوهش‌های جامعه المصطفی متناسب با نیازهای جامعه است و آثار را به زبان‌های مختلف ترجمه می‌کنیم.
کد خبر: ۹۲۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۲ 09 December 2020

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام عبادی ظهر در نشست خبری معاونت پژوهش جامعه المصطفی به مناسبت هفته پژوهش با حضور اصحاب رسانه در سازمان مرکزی این نهاد برگزار شد، ضمن گرامیداشت مقام شهدا، به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برنامه گفت: شعار امسال هفته پژوهش، پژوهش و فضای مجازی است و بیشتر محتوا با توجه به شرایط کرونایی در فضای مجازی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ۵ وبینار توسط صفوف المصطفی و مدارس وابسته در قم و شهرهای دیگر به بازدیدهای تخصصی مستمر در این هفته اشاره کرد و گفت: وبینار ها متناظر با نیازهای جامعه هدف و مسائل روز مثل پاسخ قرآن به نیازهای روز بشر، تمدن نوین اسلام طراحی شده است.

معاون پژوهش جامعه المصطفی نشست ویدئو کنفرانسی مدیران معاونت پژوهش با نمایندگی مشهد و برگزاری وبینار افول کرامت انسانی در غرب را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش برشمرد.

وی با اشاره به کم رنگ شدن فعالیت‌های هفته پژوهش در دو سال اخیر به خاطر شرایط ویژه، توجه به نیازهای جامعه را از نقاط قوت پژوهش المصطفی دانست و گفت: به واسطه جذب و پذیرش طلاب خارجی، تنوع زبانی فراوانی داریم و علاوه بر ترویج زبان فارسی از زبان‌های مختلف نیز در ترجمه آثار خود بهرمند می‌شویم.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به برگزاری اختتامیه در پایان برنامه‌ها و انتشار آفلاین پیام هفته پژوهش در روز ۲۷ آذر تاکید کرد: برپایی نمایشگاه پژوهش یکی از برنامه‌های مهم ما است که آثار مکتوب فارسی و غیر فارسی انتشارات مختلف در آن ارائه می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار