مدیر امورشعب بانک ملی استان:
مدیر امور شعب بانک ملی ایلام از خرید و هدیه ۱۰۰ دستگاه تبلت به ارزش سه میلیارد ریال برای دانش‌آموزان نیازمند استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 08 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ طالب یاسمی اظهار کرد: این تبلت ها با هماهنگی با اداره کل آموزش و پرورش و کمیته امداد و اولویت دانش آموزانی که برای استفاده از برنامه شاد تبلت نداشتند، تهیه واهدا شده است.

وی گفت: امسال چهار هزار و ۵۷۳ نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی(مشاغل آسیب دیده از کرونا) بانک های استان معرفی شده اند که از این تعداد تاکنون به ۳هزار و ۴۷۸ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر امور شعب بانک ملی استان، با بیان اینکه بانک ملی ایلام رتبه اول را در بین سایر بانک های استان از نظر پرداخت تسهیلات کرونایی به متقاضیان دارد، افزود: تسهیلات بخش کرونایی در استان ۲۱۶ میلیارد تومان است که سهم بانک ملی استان از این میزان ۷۰ میلیارد تومان است که این بانک ۲۷میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان آن را پرداخت کرده است.

یاسمی تاکید کرد: پرداخت تسهیلات بانک ملی به صورت الکترونیکی انجام می شود و متقاضیان می‌توانند از طریق اپلیکیشن ایوا از شعب بانک ملی استان بدون مراجعه حضوری تسهیلات دریافت کنند و کارهای بانکی خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: همچنین بانک ملی استان در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی خود ، مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال دیگر به دانشگاه علوم پزشکی ایلام کمک کرد که با احتساب واریزی های قبلی جمعا چهار میلیارد ریال در این زمینه به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شده است .

مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام ادامه داد: تاکنون این بانک، مبلغ دو میلیارد ریال برای خرید دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان ایوان و مبلغ دو میلیارد ریال نیز برای راه اندازی بخش آی سی یو بیمارستان شهید مصطفی از سوی این بانک پرداخت شده است.

یاسمی با توجه به اتمام مهلت پرداخت وام ودیعه مسکن به متقاضیان تا پایان آبان ماه، گفت: سهم استان ۷۰۰ میلیارد ریال بوده است که میزان تسهیلات مورد نظر برای هرکدام از مستاجرین در سال۹۹ مبلغ ۱۵۰میلیون ریال بوده است.

وی ادامه داد: ۱۹۳۷ نفر به مبلغ ۲۹ میلیارد در سامانه ودیعه مسکن ثبت نام کردند که ۱۹میلیارد و ۲۳۵میلیون آن تا کنون پرداخت شده است./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار