فرمانده سپاه کربلا اهداف دیگر این جشنواره را ساماندهی و ذائقه سازی مخاطبین برشمرد و خاطرنشان کردامروزه یکی از اقداماتی که دشمن در جامعه اسلامی پیگیری می کند، تغییر ذائقه ها در حوزه های مادی و معنوی است.
کد خبر: ۹۲۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳ 06 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، آئین اختتامیه جشنواره رادیویی بسیج و لیگ سرود مازندران به همت معاونت فرهنگی هنری سپاه کربلا و با مشارکت معاونت صدا (رادیو) مرکز مازندران با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، دارابی معاون صدای مرکز مازندران، معصومی مدیر حوزه هنری استان و دیگر مسئولین فرهنگی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این آئین سردار سیاوش مسلمی با اشاره به تولیدات ارزشمند و فاخر فرهنگی در این دو رویداد کفت: قطعا برگزاری این برنامه امکان پذیر نبود مگر با همکاری و هم افزایی نهاد هایی که دغدغه مند در حوزه فرهنگ و هنر هستند.

فرمانده سپاه کربلا با قدردانی از اراده کل ارشاد اسلامی، بنیاد حفظ اثار و کسانی که در مجموعه سپاه کربلا، از بسیج دانش آموزشی و نیز بسیج سازندگی و همه بسیجیانی که در این رویداد هنری حضور داشتند،افزود: همه دست به دست هم دادند تا یک رویداد بیادماندنی در استان بوجود بیاید.

سردار مسلمی در ادامه یکی از اهداف این دو رویداد هنری را کشف استعدادها و توانمندهای ها در مازندران و نیز کادرسازی و پرورش نیروهای تراز انقلاب دانست و اضافه کرد: باید بتوانیم برای تحقق آرمان های انقلابی با بهره گیری از نیروها های ارزشمند در حوزه های هنری نقش آفرینی کنیم.

فرمانده سپاه کربلا اهداف دیگر این جشنواره را ساماندهی و ذائقه سازی مخاطبین برشمرد و خاطرنشان کردامروزه یکی از اقداماتی که دشمن در جامعه اسلامی پیگیری می کند، تغییر ذائقه ها در حوزه های مادی و معنوی است.

سردار مسلمی با بیان اینکه دشمن در حوزه سبک زندگی برنامه های مخربی را دنبال می کند، افزود: دشمن در حوزه هنر درصدد است تا سرودها و نوای اصیل و بومی را تغییر دهد لذا تکلیف است که در عرصه های هنری ذائقه ایرانی و اسلامی را پیگیری کرده و باعث احیای نواهای اصیل و بومی شویم .

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه باید نسبت به گسترش و احیای هنرهای بومی و اصیل تلاش کرد، یادآور شد: یکی از عوامل تاثیر گذار در احیا و گسترش هنر اسلامی ، اصحاب رسانه هستند که می توانند برای انتقال هنرهای ناب انقلابی و اسلامی به نسل جوان نقش آفرینی کنند.

سردار مسلمی ، مازندران را مهد موسیقی و هنر دانست و خاطرنشان کرد: آثار تولیدی و برگزیده ، بهترین آثار برای مردم است و میتوان آن را به جامعه معرفی کرد.

فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود به سالروز شهادت حاج قاسم اشاره و یادآور شد: ان شاء الله اثار هنری باعث خیر و برکت شده و نیز سبب گسترش فرهنگ اسلامی و ایرا نی در کشور و دنیا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار