اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 15 آذر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۲۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹ 05 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 15 آذر  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در15 آذر بشرح زیر است:

4کشته و یک مصدوم در حادثه واژگونی خودرو

فرمانده انتظامی بابلسر از واژگونی خودرو تیبا با 4 کشته و یک مصدوم در کمربندی این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ حسین زارع با اعلام این خبر، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر برخورد شدید خودروی تیبا با درخت و واژگونی آن در کمربندی شهرستان بابلسر، بلافاصله مأموران انتظامی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مأموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودروی سواری تیبا به علت نامعلومی پس از انحراف از جاده با برخورد به یک درخت واژگون شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر افزود: بر اثر این حادثه راننده خودرو به همراه 2 سرنشین در محل حادثه در دم جان باختند و 2 سرنشین دیگر نیز به شدت مجروح شدند که با حضور گروه های امدادی سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ زارع از فوت یکی از مصدومان حادثه در مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده خبر داد و افزود: وضعیت دیگر مصدوم این حادثه نیز وخیم گزارش شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت حادثه تخطی از سرعت مطمئنه خودروی تیبا اعلام شد به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی و از عجله و شتاب خودداری کنند

---------------------------------------

پلمب 456 واحد صنفی متخلف در مازندران

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان از پلمب 456 واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونایی طی دو هفته گذشته خبر داد .

سرهنگ محمد باقرزاده در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: در راستای ساماندهی و جلوگیری از فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی در ایام کرونایی در سطح استان مازندران؛ ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به بازدید از این صنوف پرداختند.

وی ضمن اشاره به مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا و فعالیت های گروه شغلی یک تا 4 که از طریق اتحادیه ها به واحدهای صنفی ابلاغ شد، افزود: فعالیت های گروه های شغلی 1 در کلیه ی شهرهای استان و فعالیت های گروه شغلی 2 در شهرهای نارنجی مجاز است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران، اظهار داشت : فعالیت های گروه شغلی 2 در شهرهای قرمز (ساری، آمل و بهشهر) ممنوع بوده و گروه های شغلی 3 و 4 نیز در کلیه ی شهرهای استان با توجه به شرایط حاکم ممنوع و برابر ضوابط ابلاغی انجام می پذیرد .

باقرزاده خاطر نشان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در قالب گشت های تلفیقی با همکاری ماموران بهداشت و اصناف طی دو هفته گذشته از 10 هزار و 305 واحد صنفی در سطح استان بازدید کردند.

وی از پلمب 456 واحد صنفی متخلف دراین طرح خبر داد و افزود: این واحد های متخلف به علت عدم رعایت موارد بهداشتی سبب به خطر انداختن سلامت عمومی جامعه شده اند که برابر مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و ضوابط حاکم پلمب شدند.

رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مازندران در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرمجاز صنوف مختلف، مراتب را از طریق تلفن گویا 190 ( اداره بهداشت ) و یا 110 به پلیس اطلاع دهند.

----------------------------------------------------

کشف تریاک و اموال مسروقه از یک واحد جمع آوری ضایعاتی در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از كشف تریاک و اموال مسروقه از یک واحد جمع آوری لوازم و کالاهای ضایعاتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ  ذات الله رضوانی در تشريح اين خبر، گفت: در پي کسب خبری مبني بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش اموال سرقتی و پخش مواد مخدر در پوشش یک واحد صنفی جمع آوری ضایعات، موضوع در دستور كار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران کلانتری 12 با هماهنگي قضائي پس از شناسایی متهم در بازرسی از این انبار موفق به کشف یک کیلو و 500 گرم تریاک، آلات استعمال و ترازو، درب چاه فاضلاب، سیم و کابل برق و مقادیری پروفیل های درب و پنجره شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ رضوانی به شهروندان توصيه كرد: با توجه به اهمیت سلامت و امنیت جامعه و شهروندان در صورت برخورد و يا مشاهده هرگونه موارد مشابه ، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

--------------------------------------------------

نیروی انتظامی با الهام از راه شهدا در امنیت جامعه ثابت قدم است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان، گفت: نیروی انتظامی با الهام از راه شهدا در امنیت جامعه ثابت قدم است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به مناسبت اولین سالگرد عروج ملکوتی شهید مدافع امنیت، استواریکم شهید یاسر سپید رو و گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی شهرستان نکا مراسمی با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مازندران، مسئولان شهرستانی و خانواده معظم شهید، بدون حضور جمعیت و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ای در مسجد قائم (عج)روستای چناربن این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ علی دستور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران در این مراسم عنوان داشت: نیروی انتظامی به دلیل نوع خدمتی که دارد، همواره درب شهادت به روی نیروهایش باز است و ناجا با الهام گرفتن از راه مقدس شهدا در برقراری امنیت ثابت قدم است.

سرهنگ دستور تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز پایدار امنیت و آرامش در کشور است و شهدا مایه ی سربلندی و افتخار ملت ایران اسلامی هستند و همه ی ما مدیون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنان هستیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران در ادامه اظهار داشت: امنیت امروز کشور در سایه جانفشانی و تلاش مجاهدانی همچون شهید یاسر سپید رو به دست آمده است که امیدواریم ما ادامه دهنده ی واقعی راه این عزیزان باشیم.

شایان ذکر است؛ شهید استواریکم یاسر سپیدرو 12 آذرماه سال 1398 در راه مقابله با ناامنی و برقراری نظم و امنیت کشور در شهرستان شادگان استان خوزستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

-----------------------------------------------------------

کشف موتور سیکلت سنگین قاچاق درگلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف موتورسیکلت قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اسماعیل حسن زاده در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد .

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح اکیپ گشت یگان امداد شهرستان در حین گشت زنی هدفمند و فعال درسطح حوزه موفق به توقیف یک موتورسیکلت سنگین 1300سی سی قاچاق در این شهرستان شدند.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بالغ بر 4 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

-------------------------------------------------------------

کشف 24 فقره سرقت داخل خودرو در آمل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری باند سارقان داحل خودرو با 24 فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مسعود تقدیسی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان آمل ، مراتب به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تشکیل تيم ويژه اي متشکل از کارشناسان دايره مبارزه با سرقت و تجسس کلانتری ها و پاسگاه های شهرستان آمل با بررسی صحنه هاي سرقت و استفادهاز شگرد های خاص پلیسی یکی از سارقان سابقه دار شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفيگاهش دستگیر شد .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار داشت : متهم در تحقيقات و بازجويي های فنی پلیس به 24 فقره سرقت با همکاری همدستانش اقرار کرد.

سرهنگ تقدیسی با اشاره به شناسايي و دستگیری همدستان متهم از دستگیری 3 متهم دیگر این پرونده جمعا به تعداد 6 نفر در چند مرحله عملیات خبر داد و افزود: در این خصوص مقادیری اموال مسروقه از متهمان کشف و ضبط شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

---------------------------------------------------------------------

کشف لاشه 168 قطعه پرنده وحشی در فریدونکنار

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار ازکشف لاشه 168 قطعه پرنده وحشی زمستان گذر که به تالاب های این شهر مهاجرت می کنند از شکارچیان غیر مجاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن هاشم پور در تشریح این خبر، گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری 11 این فرماندهی حین اجرای ماموریت به یک خودروی سواری در حین تردد در یکی از محورهای اصلی این شهرستان فریدونکنار شدند .

وی تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن لاشه 168 قطعه پرنده وحشی از نوع چنگر را کشف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار ارزش ریالی این پرندگان را برابر نظر کارشناسان محیط زیست شهرستان بالغ بر 100 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: لاشه های کشف شده به سازمان محیط زیست شهرستان تحویل شدند.

سرهنگ هاشم پور از دستگیری 2 متهم در این ارتباط خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکنار در پايان با بیان این که پلیس با مخرب محيط زيست به شدت برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست: هر گونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

---------------------------------------------------------------

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و احشام در بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و احشام با 23 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن عنایتی گنجی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و احشام در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی، 9 سارق را شناسایی و این افراد را با هماهنگی قضائی در چند مرحله عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ عنایتی گنجی خاطر نشان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی تاکنون به 8 فقره سرقت احشام و 15 فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار