وضعیت نارنجی به معنای پایان محدودیت‌ها نیست
استاندار قم با بیان این که با همکاری مردم و رعایت محدودیت‌های کرونایی به وضعیت نارنجی رسیده ایم از مردم خواست همچنان با پایبندی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و پرهیز از تجمعات برای شکست این بیماری تلاش کنند.
کد خبر: ۹۲۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ 05 December 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست استاندارقم، در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور با اشاره به این که ادامه روند نزولی بیماری کرونا مستلزم همکاری مداوم مردم برای رعایت محدودیت‌های کرونایی است،گفت: وضعیت نارنجی در استان قم به معنای پایان محدودیت‌ها نیست و هیچ تضمینی برای برنگشتن به وضعیت قرمز وجود ندارد.

وی افزود: همه مقررات مربوط به وضعیت نارنجی از امروز در قم اعمال می شود.

سرمست با بیان این که با همکاری مردم و رعایت محدودیت‌های کرونایی به وضعیت نارنجی رسیده ایم از مردم خواست همچنان با پایبندی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و پرهیز از تجمعات برای شکست این بیماری تلاش کنند.

استاندار قم با بیان این که در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد شهر‌های با وضعیت نارنجی که بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارند همچنان قانون منع تردد خودرو‌ها را اعمال کنند، گفت: در قم ضمن کنترل تردد خودرو‌ها در مبادی ورودی شهر همچنان قانون منع رفت و آمد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ادامه دارد.

وی خبر خوشی هم برای مشاغل آسیب دیده در ایام کرونا داشت و گفت: برای مشاغلی که در این شرایط آسیب دیدند و مراکز ورزشی تسهیلاتی در نظر گرفته شده که جزئیات آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار