رئیس دانشگاه علوم قرآنی خبر داد:
رئیس دانشگاه علوم قرآنی استان اصفهان گفت: آثار پژوهشی منتشر شده در 10 سال اخیر در حوزه وقف می‌تواند در بخش پژوهشی هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری شرکت کند.
کد خبر: ۹۲۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴ 05 December 2020

حجت‌الاسلام سید احمد سجادی با بیان اینکه هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در سال جاری در هشت بخش در دستور کار سازمان اوقاف قرار گرفته است، اظهار داشت: در سال جاری بخش پژوهش و تعلیمات دینی و علمی وقف را به اداره کل اوقاف استان اصفهان واگذار کرده‌اند.
وی افزود: در این زمینه دانشگاه علوم قرآنی نیز در کنار اداره کل اوقاف همکاری ویژه‌ای را خواهد داشت.
رئیس داشگاه علوم قرآنی استان اصفهان با بیان اینکه اعلام فراخوان این جشنواره در بخش پژوهشی همزمان با هفته پژوهش انجام شده و امروز نیز پوستر آن رونمایی شده است، ابراز داشت: در کمتر از چند ساعت از اعلام فراخوان این جشنواره شش اثر به دبیرخانه ارسال شده است.
وی با بیان اینکه افرادی که دارای پایان نامه و یا کتاب در زمینه وقف و تعلیمات دینی دارند می توانند در این جشنواره شرکت کنند، اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند به سایت جشنواره وقف چشمه همیشه جاری و سایت دانشگاه علوم قرآنی برای ثبت آثار خود اقدام کنند.
حجت‌الاسلام سجادی با بیان اینکه به نفرات برتر این مسابقات جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد، افزود: بر این اساس به نفرات اول تا سوم به ترتیب 50، 40 و 30 میلیون رالا اهدا خواهد شد ضمن اینکه به پنج نفر بعدی نیز هر کدام پنج میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.
وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه بخش پژوهشی را پایان فروردین ماه اعلام کرد و ادامه داد: بر این اساس چنانچه اثری از متقاضیان از پایان سال 89 تا پایان فروردین سال 1400 منتشر شود می‌توانند آن را به دبیرخانه جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در اصفهان ارسال کنند.
رئیس دانشگاه علوم قرآنی استان اصفهان در خصوص چرایی واگذاری بخش پژوهش جشنواره وقف چشمه همیشه جاری به استان اصفهان اظهار داشت: باید توجه داشت که در این زمینه اقدامات زیادی در استان اصفهان به ویژه در دانشکده علوم قرآنی انجام شده همچنین نشریه وقف میراث جاودان به مدت شش سال در استان اصفهان منتشر شده که همه این‌ها باعث شده بخش پژوهش را به استان اصفهان واگذار کنند.
وی با بیان اینکه اطلاع رسانی به فعالان حوزه پژوهشی حوزه وقف علاوه بر تبلیغات گسترده محیطی به صورت تک به تک انجام می‌شود، اضافه کرد: در این زمینه انتظار داریم آثار شاخصی به دبیرخانه پژوهشی وقف چشمه همیشه جاری ارسال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار