رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: صدور مجوز تردد برای وسایل نقلیه شخصی در شهرهای قرمز و نارنجی فقط با معرفینامه از سوی فرمانداری صرفا برای کارکنان دولت امکان پذیر است.
کد خبر: ۹۲۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵ 05 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده با اشاره به تمدید محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی یک هفته ای در شهرهای قرمز و نارنجی توسط ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: صدور مجوز تردد برای وسایل نقلیه شخصی در شهرهای قرمز و نارنجی فقط با معرفینامه از سوی فرمانداری صرفا برای کارکنان دولت امکان پذیر است و در غیر اینصورت هیچگونه مجوزی صادر نمی شود.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام افزود: افرادی که محل سکونت و شغل آنها در 2 شهرستان که جزو محدودیت های کرونایی هستند واقع شده و افرادی که نوبت عمل جراحی و یا دارای احضاریه از مقام قضایی برای موعد مقرر هستند با در دست داشتن مدارک و معرفینامه از فرمانداری می توانند مجوز تردد از پلیس راه اخذ کنند.

وی ادامه داد: ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای قرمز به سایرشهرها و همچنین ورود به این شهرستان ها توسط همشهریان با پلاک بومی ممنوع بوده و پلیس راه برابر قانون، رانندگان متخلف از این قانون را به مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی مبلغ 510 هزار تومان اعمال قانون می شوند.

وی اضافه کرد: وسایل نقلیه امدادی ، حمل و نقل عمومی ، امنیتی ، نظامی و انتظامی در ترددها از این قانون مستثنی هستند .

سرهنگ همتی زاده در پایان گفت: این پلیس در راستای حفظ سلامت شهروندان به جهت پیشگیری از انتقال زنجیره ای ویروس کرونا تعداد 6 ایستگاه در مبادی ورودی و خروجی استان به شرح ذیل مستقر کرده و از تردد خودروهای غیر بومی به داخل استان و همچنین خروج خودروهای شخصی بومی به خارج استان جلوگیری می کنند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار