مدیر مخابرات منطقه کردستان از ضریب نفوذ تلفن همراه به میزان 130 درصد در استان کردستان خبر داد و گفت: تمام توان خود را در راستای افزایش کیفیت و کمیت دیتا ها بکار برده ایم.
کد خبر: ۹۲۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷ 05 December 2020
به گزارش خبرنگار تابناک در کردستان، آزاد حکمت به حذف کابل اقماری و سیستم‌های قدیمی و جایگزینی تکنولوژی‌های جدید در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ساکنان ۵۱۸ روستا در کردستان از اینترنت پرسرعت مخابرات بهره‌مند هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت، از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ روستای استان به فناوری شبکه ملی اطلاعات متصل و از اینترنت پرسرعت خانگی بهره‌مند شدند.

وی بر تلاش برای ارتقای زیرساخت‌های مخابراتی و جلب رضایتمندی بیشتر مشترکان تاکید و اضافه کرد: میزان دسترسی مشترکان به اینترنت ADSL در روستا‌های استان از ابتدای دولت یازدهم تاکنون ۱۸۱ درصد رشد داشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضریب نفوذ تلفن همراه را در استان ۱۳۰ درصد اعلام کرد و یادآور شد: در طول چند سال اخیر بویژه از سال ۹۶ به بعد از تمام ظرفیت‌های موجود برای ارتقای کیفی و کمی دیتا در کردستان استفاده شده است.

حکمت با بیان اینکه تاکنون ۱۵۴ کیلومتر فیبرنوری روستایی و ۲۰ کیلومتر فیبر نوری شهری در استان اجرا شده است، افزود: تمام شهرک‌های صنعتی فعال (۱۲ شهرک) استان مجهز به فیبرنوری بوده و زیرساخت‌های لازم برای استفاده از این بستر در واحد‌های صنعتی منطقه ویژه اقتصادی بانه نیز فراهم شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار