شهردار زنجان:
-شهردار زنجان با اشاره به تعلیق ۱۰ نفر از مدیران و اعضای شهرداری و شورای شهر زنجان، گفت: پنج نفر از این افراد از کارمندان شهرداری زنجان هستند.
کد خبر: ۹۲۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹ 05 December 2020

حبیب‌الله ملایی‌یگانه در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: براساس ابلاغ نامه دادستان به شهرداری زنجان برای پنج نفر از کارمندان و مدیران قبلی این مجموعه، ادامه اشتغال این افراد در شهرداری زنجان به حالت تعلیق در آمده است و چهار نفر از افراد تعلیق شده عضو شورای شهر زنجان هستند.

وی با بیان اینکه یک نفر از افراد که ادامه فعالیتشان بنا به دستور دادستان زنجان به حالت تعلیق درآمده هم عضو شورای شهر و هم کارمند شهرداری زنجان بوده است و دو عضو دیگر به عنوان مامور به خدمت در مجموعه شهرداری زنجان فعالیت داشتند، افزود: نظارت‌ها در شهرداری زنجان تقویت خواهد شد.

ملایی یگانه با اشاره به اینکه اهرم‌های نظارتی و همچنین روند اجرای مواد ۹۱ و ۹۲ قانون مبارزه با مفاسد ادرای فعال شده است، گفت: نهادهای نظارتی نیز نظارت خود را در حوزه شهرداری تقویت کردند.

شهردار زنجان، با تاکید بر اینکه کارمندان شهرداری با رعایت قوانین فقط براساس ضوابط عمل کرده و قطعاً خارج از این چرخه، کاری نمی‌کنند، افزود: با تقویت‌های حوزه‌های بازرسی و نظارتی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از بروز تخلف در مجموعه شهرداری بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار