معاون عمرانی استاندار زنجان:
معاون عمرانی استانداری زنجان در خصوص عدم لایروبی زنجانرود گفت: آب منطقه‌ای استان در گذشته اقدامات موثری را برای لایروبی زنجانرود انجام داده است و اگر تامین منابع مورد نیاز انجام شود این طرح ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 05 December 2020

 این رسانه در 24 آبان ماه سال جاری گزارشی با عنوان "هیچ دستگاه اجرایی وظیفه لایروبی "زنجانرود" را بر عهده نمی‌گیرد/ پاسکاری به سبک مسئولان زنجانی" را منتشر کرد و از مسئولان مربوطه درخواست کرد که زنجانرود به خاطر اینکه در سالیان گذشته بخاطر بارندگی‌های فراوان به تاسیسات آب آشامیدنی روستاها، جاده‌ها، پل‌ها، احشام، جایگاه نگهداری دام و حتی منازل مردم خسارت وارد کرده است، هرچه سریعتر فکر اساسی برای لایروبی این رود انجام دهند.

بر همین اساس مهرداد سلطانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در پاسخ به این گزارش اعلام کرد: درخصوص لایروبی زنجانرود شرکت آب منطقه‌ای استان در گذشته اقدامات موثری انجام داده و در حال حاضر نیز کمیته حفاظت از منابع آب استان بر ادامه موضوع تاکید کرده و شرکت مذکور در حال تدوین برنامه برای آزادسازی بخشی دیگر از بستر زنجانرود در محدوده شهر می‌باشد که با همکاری سایر ارگان‌ها اجرایی خواهد شد.

همچنین اصلاح بستر زنجانرود در فاصله میان پل‌های تاریخی در چهارچوب طرح گردشگری زنجانرود اجرایی شده و به لطف خدا این طرح نیز با تامین منابع مورد نیاز ادامه خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار