محمد باقر قالیباف، در واکنش به اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران گفت: «عده‌ای می‌گویند مجلس هول شده، کسی هول نشده است؛ همه ما هفت ساله منتظریم کاری انجام بدهید و مردم آرزویشان این است با دولت دوازدهم با خاطره خوش خداحافظی کنند و رفع تحریم در همین دولت انجام شود. قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران هم همین کار را انجام خواهد داد.»
کد خبر: ۹۲۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 05 December 2020
به گزارش تابناک فارس: یک روز پس از آن که رییس مجلس شورای اسلامی، در نامه‌ای به رییس جمهوری قانون «اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران» را جهت اجرا ابلاغ کرد، حسن روحانی در سخنانی خطاب به منتقدانش گفت: «برادران عزیز که در کشور مشغول خدمت هستید، همه باید دست به دست هم دهیم تا در کشور امید و ثبات ایجاد کنیم. هیچ عجله نکنیم و هول نشویم که کاری انجام دهیم. اشکالی ندارد اگر دولت موفقیتی به دست آورد، آن موفقیت را تقدیم شما می‌کند. غصه نخورید که دولت مسائل را حل کرده و تمام می‌کند.»
 
محمد باقر قالیباف، در واکنش به این موضوع در گفت و گوی زنده تلویزیونی گفت: «عده‌ای می‌گویند مجلس هول شده، کسی هول نشده است؛ همه ما هفت ساله منتظریم کاری انجام بدهید و مردم آرزویشان این است با دولت دوازدهم با خاطره خوش خداحافظی کنند و رفع تحریم در همین دولت انجام شود. قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق ملت ایران هم همین کار را انجام خواهد داد.»
 
علاوه بر این، عده‌ای از نمایندگان نیز در صفحات شخصی خود در توییتر، واکنش‌های گوناگونی به این موضوع نشان دادند. عبدالعلی رحیمی، نماینده سروستان نوشت: «نمایندگان عجول هول نشوید، از جمعه بنزینی تا حالا، ما نتوانستیم خبر هولناکی به رئیس جمهور بدیم. کرونا که تمام شد، خبر گرانی‌ها و ترور و ... را می‌دهیم. تخصص رئیس جمهور درست کردن اوضاع تو صد‬ روز است. صد روز آخر همه چیز درست می‌شود. نمی‌توانید ببینید همه چی آرومه. چنان رونق اقتصادی...»
 
محسن علیزاده، نماینده سپیدان و بیضا نیز با انتشار پاسخ رییس جمهور گفت: کسی هول نشده است از قضا همه مردم ایران هفت سال است که منتظریم دولت یک کاری انجام دهد و آرزو داریم در این هفت، هشت ماه کاری انجام شود.
 
عده‌ای دیگر نیز به بخش دیگری از صحبت‌های رییس جمهوری اشاره داشتند که گفته بود: «ما دست همه کسانی که به فکر کمک به مردم هستند را می‌بوسیم. مسائل با حوصله و خردورزی حل خواهد شد. بگذاریم کسانی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی موفق بوده و آمریکا را در این سه سال بار‌ها و بار‌ها شکست داده اند، کار را با تأنی و دقت به پیش ببرند. شما هم کمک کنید. ما همه برادریم و هدف واحد داریم. می‌دانیم سایر قوا هم نیت خیر دارند و می‌خواهند کار‌ها را سریع‌تر انجام دهند، اما با هم مشورت کرده و هماهنگ باشیم و کار‌ها را پخته‌تر پیش ببریم.»
برچسب ها: روحانی ، دولت ، مجلس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار