فعالیت ۶۲۶ واحد معدنی در استان؛
به گزارش تابناک سمنان: محمد فروهر معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: وصول حقوق دولتی از معادن استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۹ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۲۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 05 December 2020

ایجاد ۲۰۰۰ فرصت شغلی جدید با سرمایه گذاری در واحد تولید فولاد استان سمنان

معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به فعالیت ۶۲۶ واحد معدنی در سطح استان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۰ میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان وصول‌شده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه خود در سال گذشته ۳۹ درصد رشد داشته است.

وی بابیان اینکه ۱۰ هزار میلیارد ریال در معادن استان سرمایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: فرآوری مواد معدنی یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این نهاد برای رونق اقتصاد و تولیدات داخلی استان سمنان محسوب می‌شود.

محمد فروهر افزود: این در حالی است که در آبان ماه سال جاری ۲۱ میلیارد ریال حقوق دولتی از این معادن وصول‌شده است و این رقم در مقایسه با آبان ماه سال گذشته ۷۵ درصد رشد داشته است.

فروهر با اشاره به اینکه ظرفیت استخراج این معادن سالانه بیش از ۲۱ میلیون تن مواد معدنی و ذخیره قطعی آن ۵۸۶ میلیون است، یادآور شد: عدم رسوخ فناوری‌های پیشرفته در بحث استخراج و سرمایه‌گذاری در بخش فرآوری مواد معدنی یکی از مهم‌ترین مشکلات این بخش است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار