ارجمند گفت: با فوت سه بیمار جدید، شمار تلفات ناشی از بیماری کرونا در شهرستان جهرم به ۱۴۵ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۲۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ 05 December 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سید مجید ارجمند» با اشاره به اینکه ۲ آقا و یک خانم در روز گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند، گفت: با فوت این بیماران، شمار جان باختگان ناشی از این بیماری به ۱۴۵ نفر رسیده است.

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه شمار مبتلایان به بیماری کرونا در شهرستان های جهرم و خفر به ۱۰ هزار و ۹۶۸ نفر رسیده است، افزود: روز گذشته شاهد ابتلای تعداد ۱۱۶ نفر به این بیماری بودیم که باعث افزوده شدن آمار مبتلایان به بیماری کرونا شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون تعداد ۲۱ هزار و ۷۷۵ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا گرفته شده است، تصریح کرد: از این تعداد نزدیک به ۱۱ هزار مورد، مثبت اعلام شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به شمار بیماران حاضر در قرنطینه اشاره کرد که تعداد آنها به هزار و ۹۴۴ نفر رسیده و اکنون در حال سپری کردن طول درمان خود زیر نظر پزشکان در منزل هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد ۹۷ بیمار مشکوک و مثبت در بخش های کرونای بیمارستان پیمانیه شهرستان جهرم بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد، ۸۶ بیمار در بخش های عمومی و ۱۱ بیمار در بخش آی سی یو بستری هستند.

 

ارجمند از ترخیص ۲۶ بیمار کرونایی از بیمارستان خبر داد و گفت: همچنین روز گذشته تعداد ۱۶ بیمار جدید به در بخش کرونای بیمارستان پیمانیه جهرم پذیرش شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به بهبودیافتگان کرونایی نیز گفت: از ابتدای شیوع بیماری تا کنون تعداد ۹ هزارو ۲۴ نفر بهبود یافته و از قرنطینه خانگی خارج شده اند.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی جهرم روز گذشته اولین شهید مدافع سلامت خود را تقدیم کرد، خاطرنشان کرد: «داوود علیان»، کارشناس واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم روز گذشته، در راه خدمت به سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب ها: کرونا ، جهرم ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار