امکان پرداخت قبوض بیش از یک میلیون ریال با رمز پویا در سامانه ۲۰۰۰ فراهم شد.
کد خبر: ۹۲۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 05 December 2020

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه فارس اعلام کرد: به منظور ترغیب استفاده حداکثری مردم از درگاه‌های غیرحضوری، رمز پویا در سامانه ۲۰۰۰ شرکت مخابرات ایران، فعال شده است و مشترکان می‌توانند قبوض با مبالغ بیش از یک میلیون ریال خود را با استفاده از رمز پویا بانکی از طریق این سامانه پرداخت کنند.

سامانه ۲۰۰۰ از سال‌های گذشته تاکنون، با هدف صرفه جویی در مصرف کاغذ و حذف قبوض کاغذی، برای پرداخت غیرحضوری بدهی تلفن ثابت راه اندازی شد.

سامانه اعلام بدهی و پرداخت غیرحضوری قبض تلفن ثابت ۲۰۰۰ نیز یکی دیگر از درگاه‌های مهم مخابراتی متنوع محسوب می‌شود و مشترکانی که تلفن ثابت آن‌ها به علت بدهی به صورت کامل و یا یک طرفه قطع شده باشد، می‌توانند با تماس با سامانه تلفنی با شماره مذکور می‌توانند از میزان صورت حساب میان دوره و پایان دوره تلفن خود مطلع شوند و بدون حضور در بانک و یا خودپرداز نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مشترکان می‌توانند همه خدمات مخابراتی را از درگاه‌های ارائه دهنده خدمات مخابراتی معرفی شده از قبیل؛ کد ussd ستاره ۲۰۲۰ مربع، سامانه‌های رفع خرابی ۲۰۱۱۷، اطلاعات ۱۱۸، سایت شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و اپلیکیشن «مخابرات من» دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار