اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 13 آذر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۲۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱ 03 December 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 13 آذر  ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در13 آذر بشرح زیر است:

کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر در مازندران 

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران ، از کشف 100 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این استان خبر داد. 

سرهنگ سیدموسی حسینی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل مواد مخدر به استان مازندران توسط یک قاچاقچی مواد مخدر با خبر شدند .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: ماموران با بررسی های اطلاعاتی و همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های گلستان و خراسان جنوبی متهم را شناسایی کردند .

وی در ادامه اظهار داشت: در عملیاتی ضربتی، متهم که با یک خودروی کامیون قصد انتقال مواد مخدر با یک خودروی کامیون به این استان را داشت در یکی از محورهای ورودی استان دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 100 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ حسینی با بیان این که، این قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد اعتياد را منشا بسياري از جرائم دانست و در خاتمه از مردم، خواست: برای جلوگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی در جامعه با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .


------------------------------------------------


سارق کیف قاپ در بابل به دام افتاد 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق کیف قاپ با 11 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیسف سرهنگ سیدمحسن جعفری درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی مراجعه تدادی از شهرواندن مبنی بر سرقت کیف و وسایل همراه آنان، توسط فردی ناشناس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: در این رابطه، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند .

سرهنگ جعفری، تصریح کرد: در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر شد و در بازجویی به عمل آمده با 11 فقره کیف قاپی در این شهرستان اعتراف کرد.

وی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورتی که در یک ماهه گذشته کیف یا وسایل همراه آنان به سرقت رفته برای شناسایی و دریافت اموال خود به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند .


------------------------------------------------


کشف موتور سیکلت قاچاق در نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، افزود: در اجرای این طرح کارگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی موفق به توقیف یک موتورسیکلت سنگین 1300سی سی قاچاق در این شهرستان شدند .

سرهنگ "عزیزی" ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد .

وی از تحویل موتورسیکلت کشف شده به مراجع قضایی خبر داد و از شهروندان خواست: برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر دهند.


------------------------------------------------


دستگيري سارق اموال داخل خودرو در شهرستان نور 

فرمانده انتظامي شهرستان"نور" ،از دستگيري سارق حرفه اي اموال داخل خودرو با 15 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد . 

سرهنگ " محمدزمان شالیکار" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودروها در شهرستان نور، موضوع در دستور کار پلیس اين شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان نور افزود: ماموران با تشکيل تيم هاي اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي سارق را شناسائي کردند.

سرهنگ شالیکار، تصريح کرد : پس از هماهنگي با مرجع قضائي، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی متهم را که ساکن در یکی استانی دیگر بود در عملياتي ضربتي، دستگير کردند.

وي خاطر نشان کرد : متهم در بازجوئي ها تاکنون به 15 فقره سرقت اموال و قطعات خودرو در اين شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نور در پايان از شهروندان ،خواست: ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي و تجهيز وسايل نقليه خود به سيستم هاي ايمني از بجا گذاشتن اسناد، اوراق بهادار، وجه نقد و اشيا قيمتي در خودرو خودداري کنند.


------------------------------------------------


پلمپ 19واحدصنفی متخلف درمحمودآباد 

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از پلمپ 19واحد متخلف در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبرگفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد .

سرهنگ حسین زاده، افزود: در اجرای این طرح 19 واحد پذیرایی، اقامتی، تجاری و نانوایی به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد .

فرمانده انتظامی محمودآباد از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.


------------------------------------------------


عامل انتشار تصاویر خصوصی در بهشهر دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد 

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی شکایات شهروندان مبنى بر انتشار تصاویر خصوصی‌ وی در شبکه های اجتماعی، موضوع در دستور کارماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی، افزود: ماموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات با انجام یکسری اقدامات فنی و مهندسی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ عنایتی با بيان اينكه متهم ابتدا موضوع را انکار ولی به محض مشاهده مستندات پرونده به عمل مجرمانه خود اعتراف کرد، گفت: متهم با تشكيل پرونده براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفي شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر به شهروندان هشدارداد: فضای مجازی محل امنی برای نگهداری تصاویر خانوادگی نیست و شیادان و فرصت طلبان به دنبال اخاذی از طریق انتشار تصاویر خانوادگی هستند.

وی در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی در‌ میان بگذارند.


------------------------------------------------


پلمپ 12 واحد صنفی متخلف در گلوگاه 

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه ازپملپ12واحدصنفی متخلف در اجرای طرح مقابله با شیوع بیماری کرونا خبرداد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،" سرهنگ اسماعیل حسن زاده "در تشریح این خبر گفت: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صمت و اتاق اصناف از واحدهای این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ حسن زاده با اشاره به بازديد از بیش از 650واحد صنفي این شهرستان ، تصريح كرد: در اين طرح 12 واحد صنفي به دليل عدم توجه به اخطارهاي داده شده پلمب و به300مورد نیز اخطار داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار