فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان مسلح محموله در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: متهمان به ۳۵ فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۹۲۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹ 03 December 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر وقوع سرقت های مسلحانه محموله از خودروهای باری در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد و انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، با توجه به اهمیت موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضائی مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، دو باند ۵ نفره از سارقان و ۶ نفرمالخر را شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیر آنان شدند و ۳ دستگاه خودروی متعلق به آنها را نیز توقیف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به این که  متهمان در بازجویی های اولیه به ۳۵ فقره سرقت محموله در سطح محورهای مواصلاتی استان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: ۲قبضه اسلحه گرم و مقادیری اموال مسروقه شامل روغن ماشین، کود شیمیایی، پوشاک، مواد غذایی و ... از متهمان کشف و ضبط شد.

مصطفایی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: هر کس که از این خط قرمز عبور کند با واکنش مقتدرانه پلیس مواجه خواهد شد.

دستگیری سارقان مسلح محموله در کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار