فرماندار کرج گفت: ۴۴ هزار و ۲۱۴ خودرو به علت عدم رعایت ساعت منع تردد اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۹۲۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 02 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» غفور قاسم‌پور در حاشیه بازدید اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در سطح کرج اظهار کرد: با اجرای این طرح وضعیت برخی شهرها از حالت قرمز به حال نارنجی تغییر کرد اما این امر نباید مردم را از اجرای پروتکل‌های بهداشتی غافل کند، چراکه اگر این اوضاع عادی تلقی شود، نتیجه تمام این محدودیت‌ها بر باد خواهد رفت.

وی با بیان اینکه رعایت محدودیت‌ها باید ادامه پیدا کند، تصریح کرد: تمام تلاش خود را بر نظارت مستمر برای رعایت این محدودیت‌ها و همچنین دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ‌شده از ستاد ملی مقابله با کرونا به کار خواهیم بست.

فرماندار کرج بیان کرد: باید در بیمارستان‌ها بخش ویژه بیماران کووید - ۱۹ در نظر گرفته شود تا تلاش‌هایی که برای تغییر شرایط قرمز انجام شده است منتج به نتیجه شود.

باید خود را برای پیک زمستانی مبارزه با کرونا آماده کنیم

وی خاطرنشان کرد: کرونا تمام نشده است و باید خود را برای پیک زمستانی مبارزه با کرونا آماده کنیم، چراکه ممکن است با سهل‌انگاری و بی‌توجهی آمار قربانیان کرونا افزایش یابد.

قاسم‌پور با اشاره به لزوم رعایت کامل قوانین منع تردد خودروها گفت: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های جدید ترددی در کرج ۴۴ هزار و ۲۱۴ خودرو به دلیل رعایت نکردن ساعت منع تردد که از ۲۱ شب تا ۴ بامداد تعیین شده بود، به وسیله مانیتورینگ اعمال قانون شدند.

فرمانده قرارگاه مبارزه با کرونا در شهرستان کرج در پایان متذکر شد: طرح محدودیت ترددها و فعالیت مشاغل تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد و هرگونه تغییر جدید نیز متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار