فرمانده ناحیه سپاه تربت‌جام در نشست خبری هفته بسیج:
فرمانده سپاه تربت‌جام با تأکید بر حمایت‌های مادی، معنوی، عاطفی، اقتصادی و بهداشتی از بیماران کرونایی گفت: طرح راهبردی «مسجد سنگر سلامت» یکی از مهم‌ترین فرآیندهای اجرایی بسیج جامعه پزشکی شهرستان است .
کد خبر: ۹۲۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 26 November 2020

به گزارش تابناک رضوی سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان در نشست خبری هفته بسیج با گرامیداشت یاد و نام بزرگ ‌بسیجی جهان اسلام حضرت امام خمینی (ره) و تبریک‌ آن گفت: همزمان با هفته بزرگداشت بسیج بیش از ۶۰ برنامه محوری فرهنگی، اجتماعی، معیشتی، اقتصادی، بهداشتی و مجازی با میدان‌داری بسیجیان سلحشور تشیع و اهل سنت با شعار بسیج؛ پیشرو خدمت و امیدآفرینی در سطح شهرستان درحال اجرا است.

 

وی با تأکید بر این‌که کار اثرگذار بدون حضور عملی بسیج غیرممکن است و باید همه با این تفکر ناب به مردم خدمت کنیم افزود: شجره طیبه بسیج از ابتدای انقلاب در همه میدان‌هایی که انقلاب به آن نیاز داشته، مخلصانه و مجاهدانه پای‌کار بوده و با اعتقاد راسخ در همه عرصه‌ها جان‌فشانی نشان داده است.

 

وی با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در هشت دفاع مقدس تصریح کرد: نیروهای مجموعه بسیج ولایتمدار، انقلابی، جهادگر و از پاک‌ترین و عاشق‌ترین افراد به ولایت هستند و بخش اعظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان اسلام بسیجی هستند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام به اجرای طرح سردار شهید سلیمانی و حضور بسیجیان برای مقابله با بیماری کرونا پرداخت و اظهار داشت: اجرای طرح هر مسجد یک سنگر سلامت با شرکت بسیجیان باقوت و اقتدار ادامه دارد و تاکنون ۲۰ هزار خانوار رصد شدند که در اجرای طرح خانه به خانه ۷۵۰ بیمار کرونایی شناسایی و به مراکز درمانی معرفی شدند.

 

سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان با تأکید بر حمایت‌های مادی، معنوی، عاطفی، اقتصادی و بهداشتی از بیماران کرونایی گفت: طرح راهبردی «مسجد سنگر سلامت» یکی از مهم‌ترین فرآیندهای بسیج جامعه پزشکی شهرستان است که در بیماریابی محله محور؛ خود اظهاری افراد مشکوک به کرونا محرمانه می‌ماند.

 

وی با اشاره به لایه‌های اجرایی طرح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: در راستای این طرح راهبردی بسیج؛ ۵۰ هزار ماسک رایگان از ابتدای هفته بسیج توزیع و در سلسله طرح‌های جهادی نیز ۲ هزار بسته معیشتی هدفمند به خانواده نیازمندان و ۱۶۰ سری جهیزیه به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به زوج‌های جوان اهدا می‌شود.

 

وی اجرای ۶۰ برنامه محوری در هفته بسیج با حضور بسیجیان به‌صورت مجازی و حضوری ازجمله دیدار با خانواده شهدا و رزمندگان اسلام، راه‌اندازی گروهای جهادی در سطح محلات، کاهش آسیب‌های اجتماعی در حوزه سلامت، راه‌اندازی کاروان شادی در شب ولادت امام عسکری (ع)، همایش اقتدار و صلابت بسیج، اجرای گشت‌های بسیج، جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه، اعزام ۲۰ نیروی بسیجی برای کمک‌رسانی به بیماران بخش کرونایی بیمارستان سجادیه را بخشی از برنامه‌های هفته بسیج برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار