کد خبر: ۹۲۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱ 30 November 2020
به گزارش تابناک سمنان  به‌تازگی تصاویر تبلت بعدی شرکت مایکروسافت یعنی سرفیس پرو ۸ و همچنین سرفیس لپ‌تاپ ۴ که در آینده منتشر خواهد شد، به‌صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. کاربری در توییتر به نام Cozyplanes تصاویری را کشف کرده است که ظاهراً متعلق به پرونده‌های FCC است. او اشاره کرد که سرفیس پرو ۸ ممکن است با پشتیبانی از شبکه LTE به بازار عرضه شود. هر دو دستگاه‌ها احتمالاً اوایل سال آینده به بازار عرضه خواهند شد و با توجه به تصاویر فاش شده، به نظر نمی‌رسد تغییر ویژه‌ای در طراحی آن‌ها نسبت به نسل قبل وجود داشته باشد.

 

ویندوز سنترال (Windows Central) گزارش داده است که سرفیس پرو ۸ و سرفیس لپ‌تاپ ۴ ممکن است با پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و پشتیبانی از گرافیک جدید شرکت اینتل یعنی Intel Xe در اواسط ژانویه به بازار عرضه شوند. همچنین شایعه شده است که سرفیس لپ‌تاپ ۴ احتمالاً در کانفیگ‌هایی با پردازنده شرک AMD نیز به بازار عرضه خواهد شد که به‌احتمال‌زیاد تراشه استفاده‌شده در آن یک تراشه سفارشی مایکروسافت بر اساس سری ۴۰۰۰ رایزن AMD خواهد بود.

تصویر مربوط به سرفیس پرو ۸ مایکروسافت:

تصویر مربوط به سرفیس لپ‌تاپ ۴ مایکروسافت:

پیش‌ازاین نیز برای پردازنده ۱۵ اینچی سرفیس لپ‌تاپ ۳، شرکت AMD و مایکروسافت یک پردازنده ویژه به نام رایزن سرفیس ادیشن (Ryzen Surface Edition) را مهندسی کرده بودند که باعث بهبود عملکرد CPU و GPU شده بود اما این چیپست در کاره‌ای اساسی مانند پخش فیلم ۴K با مشکل روبرو شد.

مایکروسافت معمولاً در ماه اکتبر محصولات سرفیس پرو و سرفیس لپ‌تاپ خود را به بازار عرضه می‌کند. آخرین به‌روزرسانی بزرگ سال گذشته، عرضه سرفیس لپ‌تاپ ۳ در کنار سرفیس پرو ۷ جدید بود. امسال نیز شاهد معرفی مدل جدید سرفیس لپ‌تاپ گو (Surface Laptop Go) در کنار سرفیس پرو X جدید بودیم. البته انتظار می‌رود نسل جدید سرفیس لپ‌تاپ و سرفیس پرو در اوایل سال آینده معرفی شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار