نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پی اهانت‌های اخیر رسانه‌های ضد انقلاب به ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه، گفت: ایشان اهل سوء‌استفاده نیست و همواره مدافع انقلاب و ولایت و نگران معیشت و تامین زندگی مردم منطقه است و دشمنان این موضوع را تاب نمی‌آورند.
کد خبر: ۹۲۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 29 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،محمد رشیدی ، در پی اهانت‌های اخیر رسانه‌های ضد انقلاب به ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه، ضمن محکوم کردن این اقدام، اظهار داشت: ماموستا قادری از افتخارات منطقه اورامانات، مردم کرد و نظام جمهوری اسلامی هستند و ما همگی حامی و پشتیبان ایشان هستیم.

وی فرمایشات امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «هر جایی که مورد هدف دشمن قرار گرفتید بدانید که در مسیر درستی قرار دارید» را یادآور شد و گفت: ماموستا قادری نزدیک به چهل سال است که در حمایت از امام، رهبری و انقلاب در مسیر صحیح قدم برمی‌دارد و به همین دلیل مورد هجمه قرار گرفته‌ است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر انقلاب در سفر به پاوه بسیار از ایشان تجلیل کردند، ادامه داد: معظم له در زمان فوت فرزند ماموستا قادری پیام مستقیم تسلیت برای ایشان ارسال کردند.

وی، ماموستا قادری را یک انسان مخلص، بی‌ریا، مردمی و خدوم که تمام وجودش صرف اسلام، انقلاب و مردم است، توصیف کرد و گفت: ایشان اهل سوء‌استفاده نیست و همواره مدافع انقلاب و ولایت و نگران معیشت و تامین زندگی مردم منطقه است و دشمنان این موضوع را تاب نمی‌آورند.

رشیدی، تصریح کرد: ماموستا قادری در لبیک به ندای رهبری در خصوص رزمایش کمک مومنانه، سر از پا نمی‌شناختند و با تمام توان در صدد یاری به مردم منطقه بودند.

وی در پایان، تصریح کرد: چنین انسانی شایسته تقدیر است با توجه به توهین‌های اخیر رسانه‌های بیگانه، ما باید به صورت مضاعف از ایشان تقدیر و تجلیل کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار