فرماندار کرمانشاه گفت: باتلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌ شده توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون ۷۳۲ فرصت شغلی در حوزه سلامت در شهرستان کرمانشاه ثبت شده که معادل ۲۶۰ درصد سهمیه اشتغال این دانشگاه است.
کد خبر: ۹۱۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ 29 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«فضل‌الله رنجبر» با بیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی در زمینه اشتغال و کارآفرینی و همچنین در حوزه تحقیقات و پژوهش اقدامات موثر و خوبی صورت گرفته است، افزود: در سامانه رصد اشتغال در شهرستان کرمانشاه سهمی که امسال برای ایجاد اشتغال در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اختصاص یافته ۲۷۸ فرصت شغلی است.

وی اظهار داشت: این امر بیانگر این است که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با وجود شرایط سخت بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی در حوزه کارآفرینی و ایجاد اشتغال تاکنون بسیارخوب عمل کرده است.

او گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همواره یکی از اعضای فعال در شورای اشتغال شهرستان کرمانشاه است و تعداد موارد ثبت اشتغال در سامانه رصد نشان دهنده تلاش هایی است که در این دانشگاه در عرصه کارآفرینی صورت گرفته است.

فرماندار کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین تاکنون توسعه و پیشرفت چشمگیری در زمینه ارایه خدمات پزشکی، درمانی و بهداشتی در عرصه بخش خصوصی صورت گرفته که این امر نتیجه حمایت های خوبی ست که از کارآفرینان بخش خصوصی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام شده است.

رنجبر افزود: شهرستان کرمانشاه پتانسیل های بسیار خوبی برای تحقق سیاست های ایجاد اشتغال و حمایت از بخش خصوصی در حوزه سلامت دارد که حرکت در این راستا برای ارایه خدمات مطلوب تر و شایسته مردم استان کرمانشاه همواره از اهداف و سیاست های خوب دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

او گفت: بیمارستان حکیم از نمونه های بارز این امر است که مردم در آینده ثمرات آن را خواهند دید همچنین مرکز تصویربرداری پارکینگ شهرداری کرمانشاه با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیرات از جمله ده ها طرحی است که با حمایت های خوب و موثر دانشگاه علوم پزشکی برای ارایه خدمات مطلوب در حوزه سلامت به مردم استان ایجاد شده است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که یک میلیون نفر آن در کلانشهر کرمانشاه به عنوان مرکز استان ساکن هستند.

در این استان اکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ تخت در قالب ۲۵ بیمارستان بخش دولتی، خصوصی و وابسته به نیروهای مسلح فعال است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار