فرماندار کرج خبر داد؛
فرماندار کرج گفت: طی چهار روز اخیر نرم‌افزار رهگیری هوشمند بیماران کرونایی راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۹۱۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 26 November 2020

به گزارش «تابناک البرز» غفور قاسم‌پور در حاشیه بازدید میدانی از محدویت‌های کرونایی در شهرستان کرج از تلاش مجموعه بهداشت و درمان برای شناسایی و رهگیری هوشمند بیماران کرونایی در کلانشهر کرج خبر داد.

وی با بیان اینکه طی چهار روز اخیر نرم‌افزار رهگیری هوشمند بیماران کرونایی راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: بر این اساس از طریق سامانه جامع آزمایشگاه‌های سراسر کشور، تمامی مراکز خصوصی و دولتی که تست کرونا انجام می‌دهند و جواب تست در پرونده الکترونیک آنها ثبت شده است مورد شناسایی قرار می‌گیرند.

فرماندار کرج خاطرنشان کرد: تمامی بیماران شناسایی‌شده از طریق کارت شناسایی برای ورود به اماکن عمومی اعم از ناوگان حمل و نقل، هواپیما و … با محدودیت تردد مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه یکی از بندهای اصلی مصوبه ستاد مقابله با کرونا، تشدید نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی و اعمال جریمه است، گفت: خوشبختانه در کرج بیشتر مردم، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و برای مابقی نیز باید به شیوه‌های ارشادی همراه با اجرای طرح شوند.

قاسم‌پور ادامه داد: وزارت بهداشت تدابیری اتخاذ کرده است که برای همه اصناف در آینده نزدیک کیو آر کد تعریف شود و به موازات آن تست‌های هدفمند صورت گیرد.

وی متذکر شد: با وجود اینکه پایش‌ها و نظارت‌ها به صورت شبانه روزی در کرج تداوم دارد اما هستند کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و باید جلوی افرادی که جان بقیه را به خطر می‌اندازند گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار