با مشارکت فولاد مبارکه اصفهان
با همت شرکت فولاد مبارکه ۶۰۰ تبلت به دانش آموان زیر پوشش کمیته امداد استان اهدا شد.
کد خبر: ۹۱۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵ 25 November 2020
با مشارکت شرکت فولاد مبارکه ۶۰۰ تبلت به کمیته امداد استان به دانش آموزان بی بضاعت اهدا شد.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان در حاشیه مراسم نمادین اهدای ۶۰۰ تبلت اهدایی شرکت فولاد مبارکه گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید تا کنون ۱۴۰۰ دستگاه تبلت، گوشی هوشمند، کامپیوتر و لب تاپ برای کمک به فراهم شدن بستر آموزش مجازی دانش آموزان تهیه و توزیع شده است.

کریم زارع ادامه داد: این اقلام با همکاری حامیان ایتام و فرزندان محسنین، مردم نیکوکار، خیران نیک اندیش و صنعتگران سختکوش اصفهانی و با هم افزایی کمیته امداد استان تهیه شده است.
وی با یادآوری اینکه چهار هزار دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد در ابتدای سال تحصیلی امکانات لازم برای تحصیل مجازی را نداشتند، گفت: هم اکنون ۲۶۰۰ دانش آموز دیگر تحت حمایت این نهاد امکانات کافی برای استفاده از آموزش‌های مجازی را ندارند.

زارع با تاکید بر اینکه کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند، محرومیت زدایی از آینده آنهاست، از مردم نیکوکار، خیران، نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدی استان اصفهان خواست در این زمینه به یاری کمیته امداد بشتابند.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان اضافه کرد: علاوه بر دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد، کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* پایگاه اینترنتی emdad.ir تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرحضوری مردم نیکوکار استان است.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار