اداره هواشناسی مازندران وضعیت هوای استان مازندران را تا هفته آینده پیش بینی کرد که بر این اساس دمای هوای استان کاهش می یابد .
کد خبر: ۹۱۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ 21 November 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اداره هواشناسی مازندران وضعیت هوای استان مازندران را تا هفته آینده پیش بینی کرد که بر این اساس دمای هوای استان کاهش می یابد . 

بر اساس این گزارش، در بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، جنوب غرب، شمال شرق، شمال کشور و دامنه های شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز این شرایط بارش باران ادامه خواهد داشت.

در ضمن طی روز یکشنبه (۲ آذرماه) نیز در سواحل شمالی، شمال شرق، شرق، جنوب غرب، مرکز، جنوب و در بخش‌هایی از جنوب شرق، شمال غرب و غرب کشور بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

امروز شنبه1آذر: ابری گاهی با بارندگی در برخی نقاط گاهی شدید در ارتفاعات مه آلود از ارتفاع2000 یا 2200 با بارش برف پیش بینی شده است .

یکشنبه2آذر: ابری همراه با کاهش نسبی دما و بارش پراکنده در ارتفاعات با بارش پراکنده برف__از بعدازظهر با کاهش موقتی ابر.

دوشنبه3آذر: نیمه ابری تا ابری بتدریج از سمت غرب استان همراه با بارندگی و وزش باد نسبتا شدید. (ارتفاعات بالادست با بارش برف)

سه‌شنبه4آذر: ابری گاهی همراه با بارندگی در ارتفاعات مه آلود با بارش برف و کاهش نسبی دما__از بعدازظهر با کاهش ناپایداری.

چهارشنبه5آذر: صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، از اواخر وقت با افزایش ابر و در ارتفاعات غربی با بارش پراکنده برف.

پنجشنبه6آذر: نیمه ابری از بعدازظهر از سمت غرب استان همراه با بارندگی و وزش باد__ارتفاعات: نیمه ابری تا ابری و مه آلود بتدریج با بارش برف.

جمعه7آذر: ابری گاهی با بارندگی( در ارتفاعات مه آلود با بارش برف) کاهش نسبی دما و وزش باد پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار